Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade19
Mobilspel
Pågående18 985

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ttiittii - Ej medlem längre2011-07-04 14:27
Antal inlägg: 37631

Bus
Mitt värsta bus som barn var.att vi gick in på affärer och och böt blonderingsfärgen mot svart hårfärg i förpackningarna,eller tröck in tuggummi i bil låsen,vad var erat värsta bus?

Laserswärd2011-07-04 14:38
Antal inlägg: 1172

Gjorde inte så mycket saker som var egentliga bus när jag var liten, gjorde väl mer saker som var lite "busiga". Som att jag brukade fråga om jag fick maggots av min granne som födde upp kräldjur, sedan sålde jag dem nere på torget för en krona styck till de mindre barnen. Sedan köpte jag torkad fisk för pengarna, då jag trodde att alla katter var hemlösa och behövde mat ^^

Ung Kung - Ej medlem längre2011-07-04 14:41
Antal inlägg: 140

Jag utförde en rad mord under min tidiga barndom, som tur var fanns en karl vid namn Quick som tog på sig skulden.

Tjattefackap2011-07-04 14:43
Antal inlägg: 832

ttiittiis "bus" låter mer som vandalism tycker jag nog...
Bus för mig är mer åt palla-äpplen-hållet eller ställa om längden på farsans rakapparat.

Yamma2011-07-04 14:52
Antal inlägg: 2285

Jag brukade lägga ut ett streck med röda pionblad på vägen då våra pioner blommat ut. Sen fnittrade jag åt alla bilarna som saktade in. Det var rätt bra egentligen, de körde alldeles för fort utanför vårat hus.

TopazCat2011-07-04 14:57
Antal inlägg: 117

Vi spelade hartsfiol och pallade äpplen

SkySpy_2011-07-04 15:13
Antal inlägg: 4418

Tog kransarna som hade varit på gravplatser och satt upp i våran trädkoja. Det var inte så populärt men vi tyckte dom var fina. Sen att det var namn på dom gjorde inget för oss.

tinaol2011-07-04 15:30
Antal inlägg: 2558

SkySpy_...härligt, barn e inte så fjomsiga med saker och ting :)

Watchman2011-07-04 15:38
Antal inlägg: 169

Jag är säker på att ni hade bättre av kransarna än de som de ursprungligen var ämnade åt. (Jag vill för säkerhets skull poängtera att jag inte uppviglar till gravskändning)

le-lou2011-07-04 15:39
Antal inlägg: 17500

har simulerat en olycka för att slippa gå i skolan en gång. åkte ambulans och grejer, otroligt oansvarigt och inte ett roligt bus alls. våra föräldrar var vansinniga.

Pottränad - Ej medlem längre2011-07-04 15:44
Antal inlägg: 4315

Jag och min bästis skulle bara tvärcykla ner till tjorran före lunch.
På väg hem kom min bästis på att hennes farmors grannes häst fått ett föl, så vi bestämde oss hastigt och lustigt för att tvärfara och hälsa på farmor/fölet.
Kruxet var att det var tre mil till farmor och det tog oss hela dagen att cykla dit på våra miniputtbikes.

Kan meddelas att det "buset" inte blev så särdeles populärt bland föräldrar som genomsökt samhället i timmar, letande efter oss...

promenad - Ej medlem längre2011-07-04 15:52
Antal inlägg: 3995

Men alltså folk som köpte hårfärg borde ju märkt och gått tillbaks till affären eftersom blonderingspulver och hit o dit. Men vem vet?

promenad - Ej medlem längre2011-07-04 15:53

pottan: men ni kom fram?

promenad - Ej medlem längre2011-07-04 15:54

Vi la in skor (och annat vi hittade i en container) i ett sånt där postfack för viktiga räkningar på banken. Oj vad vi skrattade.

sfi2011-07-04 15:59
Antal inlägg: 137

Jag låg gömd på en balkong och försökte pricka folk på gatan under med råa ägg. Vi missade hela tiden men det var kul ändå. Ingen fattade varifrån äggen kom. - Också klassikern med en plånbok med ett snöre i. När någon kom på på trottoaren och tänkte plocka upp plånboken ryckte man undan den. Också alla dumma skämtsamtal. (Det var innan alla hade nummerpresentatör.)

Pottränad - Ej medlem längre2011-07-04 16:00
Antal inlägg: 4315

Jadå, Promenad, vi kom fram!
Fast vi hade ett jäkla sjå; det är väldigt mycket uppför på vägen dit och vi hamnade mitt i en regnskur också. Kommer ihåg att vi fantiserade om att bli omhändertagna av farmor med varm O'boy och limpmackor och att vi sedan - efter allt gullande med fölet - skulle ha nerförsbacke i princip hela vägen hem!

Men det blev inget av med det, vi blev såklart hämtade med bil av två stycken mycket förgrymmade mammor som inte alls tyckte att vår idé var bra :)

piluttan0072011-07-04 16:03
Antal inlägg: 890

Vi sprang in till grabbarnas omklädningsrum när dom hade gympa ...sen flyttade vi runt allas kläder och blandade ihopp dom sen satte vi fast deras skor med superlim.....det var inte poppulärt men kul hade vi tihi

piluttan0072011-07-04 16:05
Antal inlägg: 890

Vi la åxå öppna sursrömmingsburkar i ventilationen i skolan...de stank så jäkligt så vi fick några dagar ledigt tihi

dinodog2011-07-05 09:54
Antal inlägg: 4973

Läste om en kvinna som låg i skilsmässa. Kvinnan ville hemskt gärna bo kvar i huset, och försökte att köpa ut mannen. Men han ville absolut ha det till försäljning för att få så mycket pengar om möjligt.

Så vad gör hon då ? Jo lagom till det skulle vara visning av huset hade hon placerat ut några få räkskalshuvuden i fållen på gardinerna.

Allla som vet hur räkskal luktar som fått ligga en dag eller två i värmen vet hur illa det luktar.
De som kom på visningen kände en doft som inte var så påträngande men ändå avskräckande.

Till slut gick mannen med på att att bli utköpt av kvinnan.

Vet väl inte om det var ett bus direkt men ganska smart av kvinnan.

promenad - Ej medlem längre2011-07-05 10:04

Råttan i pizzan

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?