Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 18:09 | |
![]() | Tips på bra tystgående fläkt Hej! Jag håller på att gå under i värmen och skulle därför vilja ha tips på någon prisvärd fläkt som inte låter som en jetmotor. En enklare variant, pris upp till 300 kronor eller så. Helst bordsfläkt men golvfläkt kan vara intressant. Utseendet skiter jag i så länge funktionen är toppen. Tack på förhand! | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-07-07 18:21 | |
![]() | jag som är sjukt överkänslig mot ljud, speciellt när jag ska sova har lyckats hitta en som knappt låter alls. en golvfläkt med 3 hastigheter. Den kan låta lite schhhhhhhhhh, alltså bladen snurrar ju. Men inget som stör, jag kan ju somna så då e det verkligen svagt. På min står det JULA postorder :) Hittade ingen golvis, men du ville ju helst ha bordsfläkt så: www.jula.se/bordsfla...5- w-412047 | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-07 18:29 | |
![]() | www.flashback.org/t390415 "Idag kan du få en ung pojke i Mali för 40 dollar" Tystgående och effektiv med tillhörande palmblad. Kan även utföra andra sysslor. Vidare förstår jag av tråden att internetsurfande svenskar är värda ännu mindre. Jag är en sådan. Mig kan du således köpa för, låt säga, 200 kronor. Hur effektiv jag är har jag ingen aning om. Eventuellt kan det även tillkomma kringkostnader. | |
| Aquila1 | 2011-07-07 18:31 | |
![]() | Ovovivipari- =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 18:42 | |
![]() | Tack för erbjudandet, men jag har redan en ryss. Han är dyr i drift och långt från tystgående men jag är ganska nöjd ändå. Nu behöver jag bara en fläkt att hetta ner honom med. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 18:42 | |
![]() | Kyla ner. Ni ser, hettan möblerar om i skallen på en... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 20:01 | |
![]() | Nå, vart skall jag åka och köpa min fantastiska fläkt? Rusta? Bauhaus? Clas Ohlson? IKEA? Coop? ICA Maxi? Järnaffären på Folkungagatan? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-07 20:08 | |
![]() | jag är också ljud överkänslig,jag har haft flera fläktar men lämnat dom till loppis för att jag inte orkar höra dom den från Rusta lät som ett Jetplan,ser fram emot en tystgående | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 20:09 | |
![]() | Tack för tips, FaMo! Skulle dock helst vilja åka och köpa den imorrn, orkar inte med ngn leveranstid. Alls. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-07-07 20:15 | |
![]() | Jula finns i Kungens Kurva | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-07 20:17 | |
![]() | Ok, bra att veta! | |