Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 980 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vante_äger | 2011-07-12 20:11 | |
![]() | Är det inte dags och lägga ner rummet Jag har kommit på en sak,men vore det inte bäst ändå om spelrummet musen lades ner? För det är knappt någon som spelar där längre,och om det är någon som spelar så spelar denne oftast solo.Till ingen nytta alls enligt mig,sen de få som spelar spelar oftast obegränsat och lägger 0st it-ord,så de kan lika väl spela i andra rum då.Eller vad tycker ni andra som har eller brukar spela i musen? Förr levde rummet upp,de var turneringar ofta,minst 10st spel igång samtidigt,och folk var trevliga och vänliga mot alla oavsett rank. | |
| Rapé1 | 2011-07-12 20:12 | |
![]() | Kan inte mer än hålla med. Går man ett år tillbaka så var det alltid folk där. För oss som ligger på topp 3 så finns det ingen mening att spela längre om man inte storskräller in med en 500poängs seger. | |
| Vante_äger | 2011-07-12 20:20 | |
![]() | Sen har folket där blivit hemskt otrevlig beskyller en för massa,plus de kallar en för massa fula ord osv.Ska man verkligen tåla att bli kallad vad som helst bara för man är i musen eller? Sen är det aldrig någon spelvärd där inne,det undrar jag lite över också.Varför det är så tomt på dem där?Anser de folk i musen är en annan del av betapet och får klara sig själva bäst de vill eller? Sen påstår folk att rank inte har betyelse alls utan att de spelar med vem som helst oavsett rank.Men det är tyvärr bullshit på ren svenska.Dock inget jag tänker gå in på djupare men ni har säkert märkt av de själva i andra rum här inne. | |
| blue_moon | 2011-07-12 20:24 | |
![]() | Musen är det utan jämförelse roligaste spelrummet sen jag lärt mig ett hyfsat antal IT-ord. Låt det för all del vara kvar! Det gäller i stället att sprida intresset för det bland spelarna. | |
| Marquee | 2011-07-12 20:48 | |
![]() | Varför inte bara undvika att gå in där om man inte gillar det längre....? | |
| mistmaster | 2011-07-12 20:55 | |
![]() | "Ska man verkligen tåla att bli kallad vad som helst bara för man är i musen eller?" hahahaha... tokigt. | |
| Mouche - Administratör | 2011-07-12 21:03 | |
![]() | Jag spelade just en match där. Jättekul, fast stryk fick jag förstås. Ska ta mig ett par matcher om dagen där för att lära mig IT-ord för jag lyckades just spela en hel match utan att hitta ett enda sånt ord =) Mouche | |
| catta65 | 2011-07-12 21:08 | |
![]() | Ska man lägga Betapet mini med då??? Är dagligen i it-rummet och har aldrig blivit kränkt av någon, så det känner jag inte igen. I så fall är det ju bara att anmäla så blir den spelaren väl avstängd? Och att vissa har skaffat sig sån rating så att de inte kan vinna mer är ju inte de andras fel. Spelar man för att det är ett spel eller på blodigt allvar? Vi är många som spelar för att det är kul och blir inte sura eller arga för att vi förlorar lite en dag eller så. Det är ju SÅ kul att spela bara. Så snälla lägg inte ner it-rummet...... | |
| kaffedryck | 2011-07-12 21:50 | |
![]() | Musen är jättekul, men jag kan hålla med om att det tyvärr är lite folk att spela mot. Frågan är väl istället vad vi kan göra för att få fler intresserade? | |
| MalanMos | 2011-07-12 22:03 | |
![]() | mistmaster hahahaha :D klockren! | |
| Dumle86 | 2011-07-12 22:06 | |
![]() | Vad finns det för vettig anledning att lägga ner. Det är sant att där är lite folk, men där är några. Och som det känns så är det inte för få rum någonstans. Det är inte som att man inte kan komma in i vilket sorts spel som helst om man bara vill. Har aldrig sett Katten eller Hunden vara fyllda... | |