Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 087 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tranzelover | 2011-07-17 22:15 | |
![]() | Dualit brödrost Nu måste det införskaffas en ny brödrost! ja har alltid viljat ha en dualit, mycket för syns skull, och för att den sägs vara så bra.. men det är ju ofta positiva saker som sägs i reklam men i själva verket är de inte alls så bra. så, är det någon här som har en dualit, vad tycker du om den? har du någon annan brödrost du kan rekomendera? | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-07-17 22:19 | |
![]() | Jag har en sån här: www.teenagewasteland...nt a_d2.jpg Från 60-talet och man måste vända på brödet för att det ska rostas på båda sidorna. Men bra och gott blir det! | |
| Peavey | 2011-07-17 22:20 | |
![]() | kaufontine, en sån har min mormor, bästa som finns! =) | |
| tranzelover | 2011-07-17 22:33 | |
![]() | vilken häftig, sån har jag aldrig sett:) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-17 22:37 | |
![]() | Ni har sett för mycket av "mitt liv som hund" :) Klart man ska ha en som rostar båda sidor samtidigt. Jag är rätt säker på att sidorna kommer att bli olika brända (kanske även mycket brända) med en äldre modell. Nostalgi är att romantisera dåtid men glömma bort hur keff mycket egentligen var :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-07-17 22:51 | |
![]() | Mikenomad, jag har använt den i år och det har aldrig varit något problem. Bättre att använda något man har och funkar än att köra "släng-och-slit"-grejer bara för att det just nu är mode. | |
| tranzelover | 2011-07-17 22:59 | |
![]() | kafountine: du har rätt! jag önskar att ja kunde tänka så, men tyvär är jag väldigt intresserad av inredning, vilket gör att ja gärna vill att allt ska se mer än bra ut! men samtidigt vill ja ha en bra brödrost, den ja har nu som ja haft i ca ½ år, gick sönder nästan direkt. | |
| knasanka | 2011-07-19 16:36 | |
![]() | Jag har ingen koll på Dualit men jag har en billig brödrost i Retrostil som jag köpte från Rusta för ca 300 kr för 3 år sen, och den har alltid fungerat perfekt! Så tror man kan få tag på bra grejer utan att spendera så mycket pengar. :) Är det utseendet man är ute efter eller ett visst märke lär man ju dock få spendera mer pengar. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.