Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2011-08-06 08:48 | |
![]() | Elitserien 2011/2012 Elitserien i ishockey 2011/2012 kommer att bli den 37:e säsongen av den svenska Elitserien i ishockey och kommer preliminärt att spelas mellan 13 september 2011 och 6 mars 2012. Ser fram mot många härliga matcher med favoritlaget Luleå Hockey Och som norrbottning så ser jag att vi har ett starkt lag , sista pusselbiten "Frallan" Johan Fransson blev ju klar under veckan. Jag tror på en minst lika bra säsong som förra. Bitte | |
| Sampa22 | 2011-08-06 09:01 | |
![]() | Ja Luleå ser farliga ut i år. Modo kommer nog att rycka upp sig rejält om man jämför med förra säsongen. Modo kommer nog att hamna på den övre halvan. Likaså Frölunda som kommer att vara med där uppe och kriga om de 4 översta platserna. Timrå och Skellefteå kommer nog att få det tufft i år. Skellefteå har ju tappat hela sin 1:a femma. Ska jag tippa SM finalisterna så får det bli Färjestad-Luleå. | |
| Bitte - Administratör | 2011-08-06 09:05 | |
![]() | Låter troligt , och Färjestad -Luleå möts ju 27 Augusti i en match i Kiruna , första kraftmätningen mot ett elitserielag denna säsong Bitte | |
| Jobbar | 2011-08-06 09:26 | |
![]() | Heja Modo! Eftersom jag bott i Lule' så håller jag lite på dem också | |
| malho | 2011-08-06 09:29 | |
![]() | ....och jag önskar förtvivlat att Leksand kvalar in till våren... | |
| Sampa22 | 2011-08-06 10:21 | |
![]() | Samma här malho. Leksand har ett riktigt starkt lag på pappret iår. Gäller bara att man visar det på isen också. | |
| Peddape | 2011-08-06 10:24 | |
![]() | Vore ju roligt om Frölunda kunde lyckas i år, men jag tror tyvärr inte alls på dem :(. | |
| Maad Max | 2011-08-06 10:46 | |
![]() | Frölunda kan nog komma tillbaka starkt den här säsongen tror jag. En ganska omfattande omorganisation och lite friskt material i truppen så visst finns det förutsättningar för en riktigt bra säsong. Det var ju i och för sig sant inför förra säsongen också men nu tror jag man har en helt annan inställning i och med att man nästan var tvungna att kvala sig kvar i år. Jag är personligen väldigt glad för att Fredrik Pettersson är tillbaka i laget! | |
| marie186 | 2011-08-06 11:28 | |
![]() | Modo Hockey är laget i mitt hjärta. Efter SM-Guldet -07 så har det varit ett par riktigt tuffa år. Det allra värsta upplevde vi i våras med kvalserien, så ruggigt hemskt att man önskar att inga lag behöver uppleva detta. Nu slutade det lyckligt för våran del , vet ej vad som hänt med vår lilla stad annars. | |
| Anden_88 - Ej medlem längre | 2011-08-06 14:23 | |
![]() | AIK har värvat starkt igen, efter att ha tappat förstafemman, och en hel del annat. Så det kommer gå bättre än vad många tror. De andra riktiga norrländska lagen, lule och modo ser också farliga ut, kan bli ett riktigt roligt hockeyår i år! | |
| Kalle_e | 2011-08-06 14:38 | |
![]() | Finns ju 5 norrlandslag i Elitserien och av dom är ju Timrå det bästa!!! Riktig Hockydynamit i det laget!!!! | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2011-08-06 14:56 | |
![]() | Brynäs vinner guld! | |
| Maradona1986 | 2011-08-06 15:02 | |
![]() | Är absolut inget hockeyfan, men med Växjö i elitserien i år kommer jag åtminstone följa resultaten lite då och då. Hoppas att man klarar sig kvar, även om det blir tufft. Växjö och AIK kommer att bli akterseglade tidigt i år. Tror att Färjestad-Linköping möts i finalen. | |
| Gizza Vem - Ej medlem längre | 2011-08-06 15:02 | |
![]() | Sveriges mesta mästare och okrönta hockeykungar kommer att ta hem guldet. Igen. HEJA DJURGÅRDEN!!! | |
| Grymming | 2011-08-06 15:37 | |
![]() | Jag aldrig mått så dåligt som när Modo spelade i kvalserien förra säsongen. Det var horribelt vidrigt! Att man slog SSK i sista matchen och höll sig kvar i elitserien var större och viktigare än när man tog SM-guldet -07. Nu bara väntar jag på att säsongen skall dra igång och jag tror mitt Modo kan hålla sig på övre halvan. Slutspel borde vi klara av iaf. I övrigt tror jag Luleå, med den backuppsättningen man skaffat sig, kan ta sig minst till semifinal. FBK bör hålla sig där uppe och HV med, i övrigt känns det öppet. Har börjat räkna dagarna tills det drar igång och sitter nu och synkar mitt schema på jobbet med modos matcher. FORZA Modo | |
| Gunilla _ | 2011-08-06 15:47 | |
![]() | Är helt övertygad om att Timrå gör en bra mycket bättre säsong än senast. Bra trupp trots att Erixon och Lander, och tack vare att [inga namn nämnda], lämnar laget. | |
| Kalle_e | 2011-08-06 16:10 | |
![]() | Gunilla_: Kan bara hålla med dig!!! TIMRÅ Forzza....:) | |
| uffew | 2011-08-06 17:46 | |
![]() | Tyvärr för er flesta. Nu är det dags för Brynäs att ta hem pokalen. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-06 17:58 | |
![]() | Brrryyyyynnääääässsss! :D | |
| Fredriko | 2011-08-06 19:42 | |
![]() | Om Lasse Johanssons fingertoppskänsla när det gäller nyförvärv fortsätter vara på topp så är det Skellefteås tur att ta hem Le Mat. | |