Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Elsa Eggtail | 2011-08-07 09:48 | |
![]() | Tom Jones har fortfarande rösten kvar Igår kväll var jag på Lulekalaset och lyssnade på Tom Jones. Han är inte min favoritartist, men en stor artist som hade vägarna förbi och då gäller det att passa på. Mannen är 71 bast och fortfarande har han rösten kvar. Det var en härlig kväll igår med väldigt mycket folk, många i sällskap, farmor och mormor, morfar och farfar, mamma och pappa med barnen. Alla njöt av musiken och sjöng med. Tjugo i elva vandrade vi hemmåt i natten, konserten var utsatt till kl. 21 och tro det eller ej, men han startade kl. 21. Ni som bor i Gävletrakten missa honom inte när han uppträder på Furuviksparken. | |
| Kuppchocken | 2011-08-07 09:55 | |
![]() | Det lär nog dröja innan han kommer tillbaka. Han var i Furuvik i torsdags :) | |
| morsan30 - Ej medlem längre | 2011-08-07 10:02 | |
![]() | Hade varit kul att höra honom även om han inte är min favorit heller. Men en stor artist är han. :) Hade funderingar på att fara på lulekalaset men det blev inte. | |
| Elsa Eggtail | 2011-08-07 10:03 | |
![]() | OK, jag trodde han skulle till Furuvik på måndag. | |
| Bitte - Administratör | 2011-08-07 10:04 | |
![]() | Var sugen på kalaset och jus att lyssna på honom, men fasen 350 kronor /person nä det fick vara Bitte | |
| Kuppchocken | 2011-08-07 10:09 | |
![]() | Sen hade han tydligen kört en minikonsert för några gäster på hotellet han bodde på :) | |
| slånbär | 2011-08-07 10:43 | |
![]() | Japp-den mannen kan sjunga. Själv lyssnar jag nästan bara på hårdrock och metal och har ju inte mycket till övers för den typen av musik som Tompan sjunger men rösten är odiskutabel. Den är mäktig! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-07 14:16 | |
![]() | Hehe, han var en av dom första jag kommer ihåg att jag hörde på radion när jag var liten :) Ganska cool låt han gjorde med Nina från Cardigans faktiskt. Han gjorde en platta med covers där han gjorde duetter med andra sångare. Ja tjuren från Wales har fortfarande en mäktig röst | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-08-07 14:34 | |
![]() | Men om det är NÅN som har en mäktig stämma fortfarande så är det Tommy Körberg! (Bara man slipper se honom.....) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-07 15:39 | |
![]() | Hehe, håller med dig ullis. Ja han har ju mer skolad röst så dom låter väl oftast per automatik lite mäktigare än många popsångares röster. Även om Tom Jones låter fantastisk för att vara 71 år. Håller även med om det där att slippa se honom. PLUS att slippa höra honom utanför sången :) . Tycker han låter lika dryg som han ser ut :( | |
| MrNils87 | 2011-08-07 15:51 | |
![]() | www.youtube.com/watc...r_ embedded Kom över den här för ett tag sen, han va allt en jäkel på scen en gång i tiden ;) | |
| koksiken | 2011-08-07 15:53 | |
![]() | Jag jobbade så jag kunde tyvärr inte se honom men många av de som åkte hem med mig hade sett honom och var supernöjda, även med Movits! (i torsdags) samt med Håkan Hellström och Caroline af Ugglas (i fredags). | |
| koksiken | 2011-08-07 15:54 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Em ZFAqS55k så här låter fö Movits! | |
| adcan | 2011-08-07 20:03 | |
![]() | Var och såg Tom Jones i torsdags i Furuvik. Värd varenda krona, kostade 295 kr förköp på Ticnet. Lite knepigt om det var mycket dyrare i Luleå... sen kan jag tycka att även 350 kr är billigt för en världsartist. | |