Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-08-16 15:09 | |
![]() | Trådar som spårar ur. Exempel. Röda eller gröna äpplen? A: Vad gillar du? Jag föredrar gröna. B: jag gillar också gröna äpplen mest,,,,, C: Nä röda är godare D: Jag gillar inte äpplen A: Men då behöver du inte skriva i tråden E: @D Hahahaha F: JAG ÄLSKAR ÄPPLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! G: Jag gillar gröna mer än röda. H: Äpplen, vem vill ha äpplen. Urk. Bananer ska det va. I: Ja bananer är nyttigare H: Ja det besprutas i alla fall inte I: Nä, precis - med äpplen vet man aldrig. J: Besprutning är farligt, enligt institutX så kan man dö. H: Om man skulle äta 100 äpplen så dör man ja. K: Min morbror höll på att dö av nötallergi A: Men hallå, vi pratar om vilket äpple man föredrar. J: Jamen om man inte gillar äpplen alls då? A: Då skriver man inte i den här tråden. J: Jag får väl skriva vad jag vill, vart jag vill. A: Suck! L: Håller med J, klart man får skriva vad man vill. M: Ja det är ju ett öppet forum. L: Jag ser inte i reglerna att jag måste gilla äpplen för att få skriva i en tråd. N: Jag gillar faktiskt mest röda äpplen. O: Men sluta sabba tråden nu. Vad jobbiga ni är. L: Jaha, så nu är jag jobbig, du känner väl inte mig. O: Jag har inte sagt att just du är jobbig. L: Läs tillbaka du gjorde ju just det. O: Jag menade situationen som uppstår. P: Ja vad menar du nu O - du sa ju visst att L va jobbig. Q: Nötallergi, ja det har jag också. Livsfarligt. R: Alla är så söta, precis som äpplen :-) E: Du är också söt R hihihiiiiii S: Gröna äpplen är godast. S: Fast röda är goda de också. T: 1 gån åt jAg en glas i skolan mEd nötter. jAg blev sjuk åkte ammbullanns. U: Nämen va trist... hoppas du blev frisk fort. V: @T: en kram från mig. X: från mig också. Y: hur dum får man va som inte kollar vad glassen innehåller... A: Jag ger upp, Mouche du kan låsa tråden. | |
| Mouche - Administratör | 2011-08-16 15:14 | |
![]() | Hahaha..Ovan är ett klargörande från en Veteran inom Betapetvärlden. Se och insup kunskap... Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2011-08-16 15:16 | |
![]() | Den är så kul och lärorik att jag pinnar den över dagen =) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.