Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TompaK | 2011-08-17 22:22 | |
![]() | MALMÖ! KOM IGEN NU MALMÖ!! | |
| levakdörB | 2011-08-17 22:27 | |
![]() | *host* 1-4 *host* | |
| TompaK | 2011-08-17 22:29 | |
![]() | Det är väl tråkigt för svensk fotboll?? | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-08-17 22:30 | |
![]() | svenska lag är inte bättre .... | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-08-17 22:47 | |
![]() | 2-0 hemma nästa vecka.... Jag är på stadion då... Någon annan som har fixat biljetter? | |
| TompaK | 2011-08-17 22:55 | |
![]() | 3-0 så är Malmö vidare! Ska göra det imorgon :) | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-08-17 22:57 | |
![]() | ojdå... blev det 4-1? då blir det tufft. | |
| TompaK | 2011-08-17 22:57 | |
![]() | Ja i 84e tror jag. Japp det blir tufft. Men det är inte omöjligt :) | |
| Rebeeecka | 2011-08-17 22:59 | |
![]() | Kan bara hoppas!! :) Heja Malmö | |
| TompaK | 2011-08-17 22:59 | |
![]() | HEJA! :D | |
| shakespear | 2011-08-17 23:11 | |
![]() | @levakdörB: 1-4 hade varit rena drömmen :) 4-1 är lite värre | |
| Tinna | 2011-08-17 23:22 | |
![]() | Det bästa var nog när Malmö gjorde mål, och min kompis dotter på 2 år står och hoppar i soffan och säger "heja sveje, heja sveje".. :) | |
| ingson | 2011-08-17 23:25 | |
![]() | Finns inget som kan glädja en Trelleborgssupporter mera! | |
| pabster1 | 2011-08-17 23:27 | |
![]() | Jaha jag gäspar.... Minns mitt åttiotal hemma i GBG när Barcelona fick storstryk. Inter knappt klarade 0-0. Numer har det gått utför för svensk fotboll. Inga talanger blir kvar. Sånt jävla bråk på läktarna så jag vägrar gå dit. Som 10 åring stog jag i gbg klacken utan att vara rädd för någonting. Nu är det bara WT av värsta sorten. Här i Stockholm har jag inte sett en match på många år. Stockholmslagen har så mycket drägg som bär sig åt. Lagstiftningen är för mesig. Det har inget med fotboll att göra och är således helt och hållet ett polisiärt problem och så måste givetvis lagstiftningen skärpas. Kameror och snabba åtal och ordentliga straff. | |
| Mindymoo | 2011-08-17 23:29 | |
![]() | WORD pabster! | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-08-18 07:15 | |
![]() | Jag håller med Hamrén om att svensk fotboll skulle må bra av att Allsvenskan bantas till 10 lag som möter varandra 4 gånger var säsong. Då spetsas kvaliteten i lagen så man kan närma sig de övriga europeiska lagen. Jag har alltid tänkt att ju fler lag desto roligare, men om alternativet är att komma ut i Europa så kan jag lätt offra lite av den inhemska variationen. | |
| sebgra | 2011-08-18 12:35 | |
![]() | Haha vad gulligt med äldre damer som snappat upp lite internetjargong :) | |
| Palini | 2011-08-18 12:43 | |
![]() | Pabster... Det märks att du inte har gått på fotboll på länge och att du förmodligen sväljer allt som du läser i tidningar med hull och hår. Jag har gått på fotboll regelbundet i stockholm i 25 år och har vi två tillfällen sett knytnävsslag delas ut mellan två personer. Knappast värre än att gå på krogen eller på stan en fredag/lördag. Farligheten med att gå på fotboll i en storstad i Sverige är GROVT överskattad. Ovovivipari... Varför inte bara ha två eller fyra lag? Då skulle vi ju spetsa kvaliteten ännu mer. =) Jag har aldrig förstått varför det absoluta målet för svenska lag ska vara att kunna hävda sig i Europa. Är man bra nog så kommer man nog dit, oavsett antal lag i allsvenskan. Det låter lite som jordens sämsta ursäkt. "Äh, vi hålller för dålig kvalitet, eftersom klassen på allsvenskan som helhet är för dålig. Vi möter bra motstånd för sällan." Om ett lag är bra nog att ta sig ut i Europa, så får det ju möta kvalificerat motstånd också. Lagen kanske ska börja försöka kravla sig upp till den nivån först, innan man klagar på att kvaliteten är för låg hos de andra lagen i allsvenskan... | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-08-18 19:02 | |
![]() | Palini: Som det är nu kommer inte enstaka lag få ekonomi att locka till sig många bra spelare, utan de bra spelarna hamnar utspritt. Dessutom är det svårt att locka bra spelare till en liga som ingen värderar högt att vinna. Hur du inte kan se det roliga med att spela i Europa förstår jag inte. Det måste väl vara roligast att möta de bästa spelarna? | |
| Välutrustad | 2011-08-18 19:46 | |
![]() | - Banta Allsvenskan - Sälj TV-rättigheterna mha proffs (inte av Lagrell själv) - Driv igenom artistskatt liknande våra nordiska grannländer - Ge Blåvitt företräde att välja de bästa spelarna - Kicka Jonas Olsson omgående Där är några punkter som kommer förbättra svensk fotboll. | |