Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Taltorpet | 2011-08-25 18:26 | |
![]() | Nybörjare... Hej alla som jag förstår har hållt på ett tag, tänkte bara säga att det är lite tråkigt att man blir nekad hela tiden då man aldrig kan bli bättre om ni inte släpper in...Annars tycker jag ju att detta är väldigt roligt ;) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-25 18:34 | |
![]() | Kul att du hittat hit, och välkommen till dårhuset :) Starta ett eget spel, så hoppar det snart in någon som vill spela med dig. När du själv hoppar in i spel, försök då välja motståndare med ungefär liknande rating som du har (det ser du genom att trycka på den gröna pilen till höger om personens spel), på så vis ökar du dina chanser att få spela istället för att bli utslängd. Kör hårt! | |
| Taltorpet | 2011-08-25 18:56 | |
![]() | Tack snälla för din respons, och välkomnande ;) Ja jag har märkt att det är bättre, men ibland är det inte så många " låghandikappare" igång ;) Men jag ger inte upp så lätt haha! Jag börjar få kläm på det, men attans vad svårt, men roligt det är ;) | |
| blue_moon | 2011-08-25 21:23 | |
![]() | Välkommen hit! Gör som jag, spela solo och spionera på andras matcher när du inte har nån annan att spela mot. (Klicka på Startade spel, därefter på förstoringsglaset vid ett av spelen). Det är väldigt lärorikt och kul att spionera på de skickligaste. Lycka till! | |
| Prärieklocka | 2011-08-25 22:21 | |
![]() | Välkommen hit! Ta inte illa upp om jag nekar dig. När du arbetat upp din rating lite kan vi kanske ta en match! :) Mitt tips är att börja spela i ett långsamt tempo, för att sen öka snabbhetsgraden i takt med att du blir bättre. Utmana hela tiden dig själv. Tänk på att om du nu trots allt får spela mot en bättre kan du lära dig mycket på det. Ord till exempel. Försök lägg de där korta användbara orden på minne. Du kan leva långt på dem! Lycka till! | |