Spelrum
Giraffen23
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade57
Mobilspel
Pågående21 614

Forumkategorier

Användare Inlägg  
TomasLeonard2006-08-05 00:03
Antal inlägg: 1563

Att missa rull
Händer mig hela tiden nu känns det som.. jag la tex ut mynna..hade två blanka kunde lagt utmynna..hur dum får man bli??
hur kommer man över sånt här??
 
vulcan2006-08-05 00:18
Antal inlägg: 7666

Gå till din lokala hjärnskrynklare!
 
Nunnan Green - Ej medlem längre2006-08-05 00:42
Antal inlägg: 337

Prata med Pastor Green.

Lider med dig!

Kram!
 
relatvivt - Ej medlem längre2006-08-05 01:44
Antal inlägg: 8

Gjorde exakt samma sak, la smeta när jag kunde lägga smetana
 
Mercedes2006-08-05 08:47
Antal inlägg: 728

ja .. suck..jag kommer aldrig ihåg rullningar, endast när bokstäverna lägger sej själva i rätt ordning mitt framför näsan på mig går det upp ett ljus!
 
Lortig - Ej medlem längre2006-08-05 09:18
Antal inlägg: 17

Så himla jättetokigt, urbota helknasigt, nej jag är nu så pass upprörd att järnspik och gammelmors mäsk med tillhörande lukt är på sin plats, FY bubblan !
 
cavik - Ej medlem längre2006-08-05 11:33
Antal inlägg: 93

ja, och när man har rullningen, på EN bokstav när, och man försöker fiska efter den endera med att lägga en bokstav i taget eller byta och den inte kommer, inte ens fast man bara är några drag in i spelet och man söker efter låt säga ett N, eller ett D eller nåt annat, ni vet, dedär som man ofta tycker att det finns orimligt många av, plus att motståndaren till slut har både blockat det tänkta läget OCH skaffat sig världens försprång..
 
Zizzi2006-08-06 02:34
Antal inlägg: 866

Rulla, vad är det? ;-)

På 1553 matcher har jag rullat 12 ggr och då säkert mest av misstag :D.
 
HumbleBug2006-08-06 02:53
Antal inlägg: 1836

Det absolut värsta jag vet är att få två blanka tidigt i en match. Oj vilken press! Finns inte utrymme, så skit samma, men rullar jag inte när det finns utrymme på planen så tycker jag själv att jag är en idiot. Jag glömmer allt annat som finns på planen, hur jag lägger, vad motståndaren lägger - allt i min stackars plågade hjärna finns bara en enda sak: - ATT RULLA! . . . och ofta händer det att man tänker för många drag så att utrymmet inte finns längre och motståndaren har dragit förbi och du sitter där och känner dig dum och så idiotförklarar du dig själv! . . . Och sen måste du (jag alltså) absolut spela ett parti till där du ska bevisa för dig själv att du inte förlorat förmågan att rulla! Visst kanske du rullar, men bara för att du bara har ett enda mål i skallen så får du ändå usel poäng och förlorar! Och sen måste du absolut spela ett parti till i vredesmod där du tappar fattningen helt och blir helt sönderkrossad av nån som naturligtvis har 300 poäng mindre än du! AAAAARRGH!!!!!! JAG HATAR BETAPET! (och älskar förstås)

. . . och det var en beskrivning av en helt vanlig dag där inte bara petapetjävulen utan även rulljävulen har mig i full besittning!
 
Eintoon - Ej medlem längre2006-08-07 21:52
Antal inlägg: 317

Har hänt mig med, inte kul alls... Jag har inte rullat så många gånger men
bra tips är att spara t ex ARE eller ING, många ord slutar nämligen på -are och -ing..
Lycka till nästa gång :)
 
Unsung2006-08-08 01:23
Antal inlägg: 188

För att inte nämna ERA.
 
monkan562006-08-08 07:54
Antal inlägg: 910

Känner igen mig i HumbleBug, precis så är det tycker jag..."själars gemenskap"?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?