Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sigrids mor | 2011-08-26 15:27 | |
![]() | Mobilfråga for dummies! Jag har nu blivit med Samsung Galaxy S II och det mesta är väl hyfsat frid och fröjd. Jag har fått till det jag har velat hittills. MEN....ett stort MEN..... Hur får jag till en app? Jag vill t.ex. spela Wordfeud. Men hur får jag den som en liten fyrkant på min mobil?? (Nu antar jag att det är den lilla fyrkantiga ikonen som heter app...har jag fel så rätta mig gärna.) Obs! Jag är riktigt dummie på detta så det går inte att snabbförklara detta - men ni får GÄRNA förklara så jag lär mig. | |
| Mindymoo | 2011-08-26 17:07 | |
![]() | Gå in på market, och sök. Sen följer du bara instruktionerna för att ladda ner. Sen bör du markera ett "hål" på en startsida - gå sen till "alla program" och håll fingret på appen, så hamnar den på den sida du valt. Lita på mig, du vill ha den framme... | |
| Mindymoo | 2011-08-26 17:09 | |
![]() | Om du inte hittar market - gå till menyn och tryck fram alla program, och bläddra där. Har en htc men kompisen med samsung gör likadant som jag har jag för mig, androider är rätt lika tror jag. | |
| Sigrids mor | 2011-08-26 17:42 | |
![]() | Men alltså......hm.......hur söker man en app.....det finns ju miljoner (känns det som)...... Kan man söka en? Om man vet vad den heter liksom? Alltså - jag har hittat market och hur jag ser vad dom kostar och listan med olika grejs. Men.....jag hittar inte den jag vill ha. | |
| Sigrids mor | 2011-08-26 17:43 | |
![]() | ....kan tillägga att det är Wordfeud jag letar efter..... | |
| Mindymoo | 2011-08-26 17:46 | |
![]() | Det finns en sökgrej uppe till höger, ett förstoringsglas. Där klickar du och sen skriver du in t ex wordfeud (och betapet) | |
| Mindymoo | 2011-08-26 17:47 | |
![]() | sorry, skulle skriva I market finns en sökgrej... | |
| Sigrids mor | 2011-08-26 17:52 | |
![]() | Okej.....ska testa... | |
| Sigrids mor | 2011-08-26 21:25 | |
![]() | Jag KUNDE!!!!! :-) TACK för hjälpen! | |
| clivia | 2011-08-26 21:28 | |
![]() | Nu kan du hämta hem massor med appar :-) Jag har samma mobil.. | |
| Sigrids mor | 2011-08-26 21:31 | |
![]() | Ja jag kan nog det.....men vad ska jag med dom till då???? Hm....ska försöka hitta några roliga spel allafall.. | |