Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mats201 | 2011-08-28 08:34 | |
![]() | "De rödgröna" Opinionsundersökningar kommer hela tiden och media verkar fortfarande vilja hålla samman "De rödgröna" som ett block. Tror ni att Fridolin och company kommer att gå till val med Ohlys efterträdare någon mer gång? Eller är de rödgröna upplösta? | |
| Mouche - Administratör | 2011-08-28 13:42 | |
![]() | Nu räcker det med trams. Tråden ska varken bumpas av TS eller besvaras med ett enda ord. Läs reglerna. Mouche | |
| y not | 2011-08-28 13:46 | |
![]() | Jag tror att mp kommer att gå till nästa valrörelse spom ett eget parti med syfte att ingå i en regering utifrån hur maktpositionerna ser ut efter valet. Att jag tror det är för att jag tycker det är det enda vettiga. Som det var nutror jag nästan alla tre partierna förlorade p samarbetet och deras politik blev otydlig. Sen efter valet kan jag se såväl traditionella blocken med mp på vilken sida som, men även helt nya konstellationer (om det nu är troligt med tanke på dagens opinionssvikt så tydligt på de tre största varav m o s hååller en tredjedel var. | |
| mats201 | 2011-08-28 13:58 | |
![]() | Nu hann jag inte se svaret ens. Frågan var ställd som en JA/NEJ-fråga i grunden, så visst är ett JA eller NEJ ett giltigt svar även om det är roligare med en motivering i ett forum. Har betapet extremt snålt med diskutrymme eller vadan denna nitiska moderering? Skrek han NAZISTMATS som svar eller var det något oförskämt jag missade? Blir jag avstängd nu eller får jag ett svar? Eller blir jag bara modererad... | |
| SethGecko | 2011-08-28 14:00 | |
![]() | MPs stora svårighet att komma in i regeringen är ju Centerpartiet. Förhoppningsvis tappar väl Centerpartiet enormt mycket på att bli av med Maud Olofsson, men tillräckligt mycket för att åka ur riksdagen? svårt att tro faktiskt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-28 14:02 | |
![]() | "Skrek han NAZISTMATS som svar eller var det något oförskämt jag missade?" Haha. Hon (jag) skrev "upplösta". Det är för tidigt för fina formuleringar, för min del. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-28 14:03 | |
![]() | Så himla tramsigt av mig. Men ja, jag tror MP tjänar på att vara free agents. Båda sidorna vill ha dem och det kan de utnyttja. Eller ja, centern verkar inte så sugna men de har ju inte så mycket att säga till om just nu. | |
| mats201 | 2011-08-28 14:21 | |
![]() | MP har en styrka i att inte höra till något av blocken men det är samtidigt en svaghet. Jag skulle ALDRIG rösta på MP om det ledde till att Ohly hamnade i regeringen (eller Mona Sahlin blev statsminister). Men om de ingått i den andra sidan skulle jag klart överväga det. Naturligtvis finns de potentiella väljare som på samma sätt inte vill hjälpa Reinfelt till makten och hellre röstar på vänstern. Således är det svårt att veta vem man röstar fram som statsminister om man röstar på mp. Om man nu bryr sig om det så klart. Gillar Fridolin dock, ett lyft. Men jag minns ärligt inte vem det blev efter Wetterstranfd. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-28 14:25 | |
![]() | Haha, illa. Åsa Romson blev MW:s efterträdare. Så himla synd. Wetterstrand är enormt svår att ersätta öht men om någon skulle kunna klara det skulle det vara Valtersson. Som hoppat av nu. | |