Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SatanIGatan- | 2011-09-04 19:26 | |
![]() | Lars Winnerbäck Någon som ska se Winnerbäck i höst? Har ni några favoritlåtar eller några fina konsertminnen? Dela med er. :) | |
| Tinna | 2011-09-04 19:32 | |
![]() | Åh. Jag skulle gärna vilja, men tror inte det blir av i höst. :( Har varit på 5 konserter och 1 signering hittills. ^^ Det bästa minnet var nog på min första konsert, i en liten håla i Sverige. Det var ungefär 25pers i publiken, så man fick en sån där mysig känsla av intimspelning. :) | |
| SatanIGatan- | 2011-09-04 19:34 | |
![]() | Åh, det låter ju helt underbart. :) Vilken håla var det i och vilket år? Jag gillade spelningarna mer förr, före han blev så stor och det var den där supermysiga känslan och man slapp knö med alla gråtande fjortisar. ;) Har du några favoritlåtar Tinna? :) | |
| SatanIGatan- | 2011-09-04 19:35 | |
![]() | Jag ska se han i Göteborg 20:e september, längtar! :) Inte sett honom sen han spelade i Hok i augusti förra året. | |
| Tinna | 2011-09-04 19:46 | |
![]() | Det var i lilla Säffle (av alla ställen). ^^ Har för mig att det var 2003. Jo, det måste det ha varit.. Får leta upp den tshirten som jag köpte där och dubbelkolla sen. :) Några favoriter är: Elden, Kom ihåg mig, Där elden falnar, Jag vill gå hem med dig, För dig, Elegi, Av ingens frö, Vårdag i november, och så klart "En svår och jobbig grej". Vilka favoriter har du då? | |
| STHLMStadion | 2011-09-04 19:56 | |
![]() | Hoppas kunna se någon av hans konserter på Cirkus i höst.. Har många minnen, men det bästa var väl när jag såg han långt innan dom flesta ens visste vem han var i mitten av -90 talet i Linköping.. Kanske 40-50 som var där ;) Även när mitt gamla band spelade på en skolspelning (Katedralkvällen) i Linköping och huvudgästen var Lasse som gick på scen efter oss =) Favoritlåtar: Under Månen Kom Änglar Söndermarken Elegi En tätort på en slätt Hugger i Sten Brustna Hjärtans Höst Dunkla rum Tvivel Ingen Soldat Tidvis Hjärter Dams sista sång Och resten av hans låtar såklart =) | |