Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:32 | |
![]() | ta bort chatten i spelet! säkert många trådar om detta redan.. men jag letade snabbt och hittade ingen. är less på att folk skriver både taskiga, fula saker till en när det enda man vill är att spela. det borde gå att ha en möjlighet att stänga av chatten om man vill när man spelar. vad ska det ens behöva finnas en chatt för.. är det inte meningen att man ska spela, inte börja snacka med folk.. kan man väl göra privat sedan isf.. eller i forumet?! är otroligt less på att få fula och grova ord mot en. speciellt från idioter som inte fattar att dom ska sluta om man inte svarar på dom. | |
| Lightbringer | 2011-09-04 23:34 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om något elakt i chatten, men håller med om att man borde kunna stänga av den. Ibland vill man inte vara social när man spelar. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:36 | |
![]() | kanske för att du är kille? ska alla tjejer behöva ta bort deras bilder för att idioter ska sluta säga saker mot en... för det är alltid yngre killar.. dessutom äldre med tyvärr.... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:37 | |
![]() | Nä, klart vi inte ska ta bort några bilder? Anmäl dom? | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:38 | |
![]() | kan man göra det.. jag menar.. kommer det ens ge något... | |
| Lill-IT | 2011-09-04 23:39 | |
![]() | Ja, anmäl! Kopiera chatten och skicka den till en värd.. så får de ta konsekvenserna av att inte uppföra sig. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:40 | |
![]() | kan inte kopiera chatten då jag inte spelar mot han längre.. annars hade jag självklart gjort det.. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:40 | |
![]() | Ja, beter man sig dumt åker man ut. Så enkelt är det, och det funkar definitivt att anmäla. Varje gång! | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:43 | |
![]() | ok, men hur gör man det då? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:50 | |
![]() | Man tar en skärmdump på konversationen och skickar till en av spelvärdarna (som finns listade under vanliga frågor). Man kanske inte kan skicka filen direkt iofs, minns inte, men då kan man ladda upp bilden (skärmdumpen, alltså) på t ex tinypic.com och klistra in länken till bilden i meddelandet. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:52 | |
![]() | ok men som sagt så har redan spelet avslutats innan jag hann göra det tyvärr. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-04 23:55 | |
![]() | Men skriv ett meddelande till en spelvärd och berätta vad som hänt bara, och vem du spelade mot. Så får han/hon kolla upp det. Och min förklaring var mer tänkt för om det händer igen, eftersom du antydde att det hänt flera ggr innan. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-05 00:04 | |
![]() | Ok, tack för hjälpen | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-05 00:06 | |
![]() | Varsågod! | |
| Kotten | 2011-09-05 19:03 | |
![]() | Jag kopierade HELA texten la in i word och kopierade därefter in i ett meddelande till spelvärd efter ha fått tagit mycke snusk och annat skit från en spelare. Tror han raderades, tyvärr kan de väl bara anmäla sig på nytt i annat namn... men värt att anmäla iaf! | |
| Mouche - Administratör | 2011-09-05 19:34 | |
![]() | Maila gärna mig eller någon annan värd om sådana här saker inträffar. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.