Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| becccaaaaa | 2011-09-06 10:59 | |
![]() | Egenskrivna låtar! www.youtube.com/watc...6k Si1TJhCM Hej! Om ni kollade in den där länken så skulle det betyda otroligt mycket för mig! Har nämligen skrivit låten o den sjungs av mig! Låten heter 4 Crimes! Om ni gillar vad ni hör, så sprid den gärna vidare o släng gärna in ett mail eller något till mig! Har andra inlägg, en till egenskriven "one minute away" + några covers! Hoppas ni tittar ! | |
| Ordfobi | 2011-09-06 11:08 | |
![]() | Det var en fin ballad, men vem/vilka spelar? | |
| Välutrustad | 2011-09-06 11:08 | |
![]() | Egenskriven, står det ju! | |
| becccaaaaa | 2011-09-06 11:13 | |
![]() | Jag har skrivit låten, som alla mina låtar utom de covers jag lägger upp. Men det är jag som sjunger o musiken görs av Nippe Sylwen och mig! | |
| becccaaaaa | 2011-09-06 11:13 | |
![]() | Tack så mycket förresten! :) | |
| El_mutchacho | 2011-09-06 11:27 | |
![]() | grymt !! jag o en polare som gjort denna låt ! dock inte lika mycket känsla , men vi var inte lika seriösa när vi gjorde våran www.youtube.com/watc...Xk 55s0VZ9Q men vi har fått rätt många views | |
| becccaaaaa | 2011-09-06 11:29 | |
![]() | hahaha den va ju as cool! :D | |
| becccaaaaa | 2011-09-06 11:30 | |
![]() | btw ! :D jag kommenterade den på yotube ;) MrsRebeccaa | |
| Satyra | 2011-09-06 13:25 | |
![]() | Ska försöka ge en lite konstruktiv kommentar. ;-) Först - Fin låt och fin, klar sång. Dock ... Personligen tycker jag att låtar ska ha en uppbyggnad där man tydligt kan avskilja vers och refräng och helst ska det också finnas med ett stick av något slag. För att jag ska fastna för låten, menar jag. Annars blir det för mig mest bara ett monotont ljud i bakgrunden och jag tappar snabbt intresse för låten. Men det kanske är en smaksak, hur man bygger musik. Förstås. ;-) Ska bjuda på mig själv här lite också, hehe. Ett klipp min son filmat med sin mobil, medan jag är mitt i en låtskrivarprocess. :-) Vers 1 och 2 har jag försökt bygga upp lite olika, för att inte tråka ut lyssnaren (blir sen samma sak med vers 3 och 4, vilka dock inte finns med i detta klipp, inte heller sticket, eftersom jag inte här hade skrivit klart det ännu) och därefter kommer en refräng. Som du hör är låten så ny här även för mig, att jag inte ens kan den själv, utan tappar bort mig i slutet av refrängen, hahaha. ;-) youtu.be/mnVcAvJPxwY | |
| becccaaaaa | 2011-09-06 13:43 | |
![]() | jo jag vet, men det är bara en låt. Kommer ju inte vara så på alla mina låtar! men tack för kommentaren :) | |
| becccaaaaa | 2011-09-07 07:46 | |
![]() | www.youtube.com/watc...sH xqA8DTTA länken till min andra låt : One minute away | |
| Filurflizan | 2011-09-07 08:47 | |
![]() | Beccaaa: För det första , du har en fin sångröst och texten är bra !! Lite för monotont kanske men jag tror absolut det kommer mer från dig . Jag har också gått på klacken :D Nippe <3 barndomsminnen det där ! Satyra : kanoon !!! | |
| becccaaaaa | 2011-09-07 08:53 | |
![]() | Skoj! :D Tack så mycket! jo jag vet... men... ja, kommer ju fler låtar som jag hoppas på kommer bli ännu bättre!! för det är ju utvecklas jag vill! :) | |
| CarlJonsén | 2011-09-07 09:52 | |
![]() | Kul tråd! Visst är det härligt att skapa! Jag älskar att lyssna på ny musik. Så. El_mutchacho, becccaaaa och Satyra - keep up the good work! Här kommer mitt skapande som kanske inte håller samma klass som er men jag hade roligt när jag skrev den och när jag spelade in den :) www.youtube.com/watc...YY XRxxJYfg Enjoy! | |
| AndoKongo | 2011-09-07 10:17 | |
![]() | här är en lite trudelutt som jag o min kusin gjorde en dag vi hade tråkigt. ja skrev texten och han sjöng :) detta är ingen höjdare men ja tkr den går hem i alla fall :P www.youtube.com/watc...3P wbADitLI | |
| Välutrustad | 2011-09-07 11:08 | |
![]() | Alla kan göra musik! gobarbra.com/ | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.