Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AndoKongo | 2011-09-12 12:57 | |
![]() | Bungypumps Var och handlade Bungypumps åt mor idag :) Har provat att gå med dom och tycker dom gör stor skillnad mot vad vanliga gåstavar gör. Dessa stavarna jag köpte har ett lufttryck på 6kg och har teleskopiska fötter som går att justera efter sin längd :) Jag tycker att bungypumps är den bästa gåstaven som finns :) Synd bara att den är så dyr Är det någon av er som äger eller kanske bara har provat ett par bungypumps? Vad tycker ni om den nya moderna gåstaven? | |
| MrMalibu - Ej medlem längre | 2011-09-12 13:16 | |
![]() | Så länge den håller med att trycket är det rätta och att den inte slappar ur sen så verkar det bra mycket bättre, framför allt för äldre då de också kan vara skonsammare mot bland annat leder. Sen kan man tycka att man borde få en instruktion i butiken i hur man använder sig av stavarna. Har sett folk som använder de på helt fel sätt och därmed inte får någon som helst nytta av dem. | |
| wertigo | 2011-09-12 13:20 | |
![]() | Nu tillhör inte jag dom som promenerar med stavar, men även jag inser att om människan i fråga i stort sett drar staven efter sig, ja då kan den knappast ha någon effekt Man måste väl ta ett rejält tag i den antar jag, trycka på lite för att det ska vara någon mening med stavarna? | |
| AndoKongo | 2011-09-12 13:26 | |
![]() | Jodå instruktionsbok finns :) Och dessa ska vara i armhålehöjd eftersom det ska bli tryck när man pressar ner den till de vanliga 90gradersläget :) Jag har även sett folk på stan som använder stavarna på helt fel sätt :) Och det är sant som ni säger att gör man rätt så blir det rätt :) stavsläpare kan öva lite mer på att gå riktigt med stavar :) det tar ju sin tid att göra rätt men det är en effektiv träning :) | |