Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carrocarrot | 2011-09-14 17:57 | |
![]() | Karlproblem Hjälp !! Jag har chattat o träffat ( 2 gånger ) sen i juni :) Jag har inte varit så speciellt intresserad men blivit :) men nu känns de som han dissar mig ;( Vill inte förlora honom vad ska jag göra HJÄLP !! Vi har alltså pratat varenda dag ;)Ska jag ligga lågt eller ?? Är ju inte van vid sånt här ... | |
| RandomChoice | 2011-09-14 18:03 | |
![]() | ööhh.. pf... hmm... jau... jo du kan ju.. nej förresten... hmm.. www.youtube.com/watc...QF EY9RIRJA ._. | |
| W_Elli_W | 2011-09-14 18:07 | |
![]() | Fråga han rakt ut om det du undrar. Det skulle nog både du och han uppskatta. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-09-14 18:08 | |
![]() | Precis som vanligt är lagom bäst :) För gå-påig och totalt ointresserad går ju helt bort...så något mittemellan funkar nog bäst i de flesta fallen :) | |
| AndoKongo | 2011-09-14 18:14 | |
![]() | gör som W_Elli_W säger Jag har själv träffat en vid ett tillfälle då ja fotografera hennes hund! varje gång hon skriver till mig eller pratar med sig uttrycker hon sig som att hon gillar man och att hon ska dumpa sin kille för hon tror hon har hittat något som betyder mer för henne... så jag frågade henne rakt ut om hon gilla mig vilket hon gjorde... i samma stund förklara jag att jag inte gilla henne på samma sätt och att jag redan gillar någon annan :D Fråga bara rakt ut om det du vill ha svar på (Y) lycka till | |
| AndoKongo | 2011-09-14 18:15 | |
![]() | varje gång hon skriver till mig eller pratar med Mig* | |
| AndoKongo | 2011-09-14 18:17 | |
![]() | hatar sega tangentbord! gör som W_Elli_W säger Jag har själv träffat en vid ett tillfälle då ja fotografera hennes hund! varje gång hon skriver till mig eller pratar med mig uttrycker hon sig som att hon gillar mig. Hon berättar även att hon ska dumpa sin kille för hon tror hon har hittat något som betyder mer för henne...(mig) så jag frågade henne rakt ut om hon gilla mig vilket hon gjorde... i samma stund förklara jag att jag inte gilla henne på samma sätt och att jag redan gillar någon annan :D Fråga bara rakt ut om det du vill ha svar på (Y) lycka till | |
| zyberboy | 2011-09-14 18:26 | |
![]() | De två gångerna du har träffat honom så har du uppenbarligen inte visat något intresse och det har han troligtvis också sett i dina ögon och ditt beteende. Första intrycket är viktigt och är man inte säker på sina känslor då så håller man sig på en neutral nivå. Men jag tror att du har visat och markerat med ditt uttryck att du inte är intresserad av han på det viset utan mer som en "kompis"...Där förlorade du din chans. Om du i det här skedet avslöjar ditt intresse för han spontant så kommer han känna sig som en kung och få "övertaget"...vilket bara är till hans fördel och du tappar din kära pondus. Jag tycker att du ska fortsätta hålla låg profil och "börja om" på nytt...chatta osv...och nästa gång ni träffas så kan du visa lite mer intresse...Man och kvinna är som katt och råtta...en ständig kamp..en jakt.. visar man för mycket intresse och är på som en igel som jagar en droppe blod så tappar motparten intresse, men om man balanserar och lär sig leka leken...vara lite svår men ändå inte tappa tråden helt så kommer leken att blomstra och kärleken kommer gnistra :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-14 18:28 | |
![]() | Men för fan, säg som det är. | |
| Mouche - Administratör | 2011-09-14 21:37 | |
![]() | Lekskolan/kindergarten stängde klockan 18:00. Några inlägg raderade. Mouche | |
| Ruhrområdet | 2011-09-14 22:31 | |
![]() | Fråga Bullen. Om det finns kvar. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-09-14 23:25 | |
![]() | Skriv ett utförligt mejl till honom, kanske. Då hinner han tänka ordentligt innan han svarar. | |
| le-lou | 2011-09-14 23:26 | |
![]() | nej ligg lågt för tusan! det bästa sättet att skrämma iväg - är att jaga. Låt han komma om han är intresserad, gör han inte det så gå vidare och droppa. | |
| gregonov | 2011-09-15 02:39 | |
![]() | hejåhå. Har du ingen irl kompis som känner dig och kan hjälpa? Svårt annars | |
| _havregryn_ | 2011-09-20 07:43 | |
![]() | Klarsynthet imponerar alltid på mig, dvs le-lou har rätt. Men vore jag i TS sits, så skulle jag dumpa. Omedelbart. Killen verkar inte seriös. För börjar det krångla redan nu, så ska man ta det som ett Stort varningstecken. Så, dra bara. Det finns andra, bättre. | |
| _havregryn_ | 2011-09-20 08:10 | |
![]() | TS. Faa-an vad osis du har. Gång på gång? www.betapet.se/forum...=- 0#519793 | |
| Lillstölla | 2011-09-20 10:12 | |
![]() | Kanske säga hur du känner, mannen i fråga är väl ingen tankeläsare antar jag. | |
| Mouche - Administratör | 2011-09-20 14:24 | |
![]() | Vad Le-Lou är eller inte är av för kön är inget någon annan har med att göra. Tillika har hon/han rätt att ha precis vilka åsikter hon/han vill så länge som våra regler här följs. Jag kommer att radera smörjan som skrivits om henne/honom. Mouche | |