Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade43
Mobilspel
Pågående19 462

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Satyra2011-09-17 22:39
Antal inlägg: 4561

Tack för musiken
Sökte efter en tråd i ämnet men hittade ingen.

Syftar alltså på programmet "Tack för musiken", med Niklas Strömstedt som programledare. Gillar det här Costelloinspirerade musikprogrammet. Gillar upplägget, det sköna, lugna tempot, det personliga i varje program.

Efter dagens program - där Pernilla Andersson var gäst - känner jag att näe, någon musiker/sångerska är hon INTE, men!! tycker mycket om hennes personlighet, hon är otroligt behaglig att lyssna på då hon pratar och hon känns så jävla sympatisk som coach i "True talent", så jag har rätt stort tålamod med hennes musikaliska brister. ;-)

Någon annan som har någon åsikt om programmet? :-)

Grynkorv2011-09-18 04:25
Antal inlägg: 237

Gillar också programmet. Skönt med lugnet och den softa stämningen. Vad anbelangar fröken Andersson kan jag bara säga att jag älskar henne. Inte för hennes stordåd på scen, utan för hela hennes person. Sångrösten är ju mycket medioker, men hon har DET. Och vad jag har förstått så hänger det mycket på DET här i världen. Hon är, precis som du säger, jävligt sympatisk och har en störtskön personlighet. Avslappnad och okonstlad. Ovanligt bland artister.

Snoosy2011-09-18 09:06
Antal inlägg: 4273

Kan bara hålla med!
Mer program som drar ner tempot i samhället.

promenad - Ej medlem längre2011-09-18 10:54
Antal inlägg: 3995

Jag undrar mer om ditt hår
Är det bara filter på fotot?

tettimul2011-09-18 11:03
Antal inlägg: 7

Men hur karismatisk är Niklas Strömstedt? Han har samma minspel som en brevlåda så nej, jag fär allvarliga beteendestörningar om jag tittar på honom. (eller lyssnar)

Blasse2011-09-18 11:09
Antal inlägg: 7170

jag håller med tettimul om Niclas S men jag bara älskar hans låtar

Satyra2011-09-18 11:13
Antal inlägg: 4561

Tack för era svar. :-)

Hahaha, promenad ... Kan lugna dig med att det bara är ett filter. ;-) Eller du kanske blev besviken då?!? :-o ;-) hehe

tettimul - Niklas Strömstedt tycker jag faktiskt också är rätt behaglig att titta/lyssna på och dessutom är han ju oerhört kunnig musikaliskt sett. Det är väl till dels just hans lugna (minlösa om man så vill) väsen som får programmets helhet att ha just det där softa tempot.
Han är dessutom, tycker jag, underfundigt humoristisk på ett "torrt" vis som tilltalar mig. ;-)

Drutten_N2011-09-18 11:49
Antal inlägg: 184

Gillar både programmet och Nicklas Strömstedt, Han säjer ju själv att det är först nu han vågar vara sig själv utan att vara rädd att få töntstämpel på sig. Det tycker jag är bra!. Sen är det bra artister. Ett bra och avslappnat program alltså.

ingnil2011-09-18 16:44
Antal inlägg: 5

Underbart program tycker jag.

kajix2011-09-18 19:40
Antal inlägg: 7767

ja, lotta engberg t ex hade varit en bättre programledare. eller, vänta...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?