Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kallespader | 2011-09-24 15:04 | |
![]() | Oschysst spel Vad gör man åt de som hela tiden avbryter spelet och låter andra sitta och vänta ut tiden? | |
| Shylster | 2011-09-24 15:05 | |
![]() | man tar en fika eller youtubar lite medan man väntar | |
| -Serena- | 2011-09-24 15:05 | |
![]() | Spelar vidare och vinner :)) | |
| kallespader | 2011-09-24 15:10 | |
![]() | Ja men hur schysst är det bara att strunta i att spela, det tar helt klart längre tid! | |
| 2222aaaa | 2011-09-24 15:15 | |
![]() | Det är nog det som är poängen... Schysst? Näe inte direkt.. | |
| Myu | 2011-09-24 15:39 | |
![]() | Håll dig till speltyper som "snabb/hets/panik". Har märkt att det inte är lika vanligt med de typen av spelare där. dessutom kan du kolla på det lilla i:et bredvid spelarnamnet innan du startar ditt spel. har spelaren avbrutit många matcher kan du avbryta innan ni börjat. så slipper du slösa din tid! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-09-24 15:39 | |
![]() | Tyvärr finns det idioter överallt. Även på beta :( | |
| Guldplate | 2011-09-24 15:40 | |
![]() | Du kan också se om du får tag på en spelvärd. De kan hjälpa dig att komma ur spelet utan att du förlorar poäng. | |
| Blasse | 2011-09-24 15:45 | |
![]() | tycker precis som du man får spader på dom djäklarna men ett tips är ju som Myu skriver och inte spela med sådana som har låg rank sedan är det ju så som det var för mig en gång fick strömavbrott mitt i ett spel och jag hade en rullning på gång attan vad det sved. ha det gott hoppas du slipper sådana motståndare i fortsättningen | |
| kallespader | 2011-09-24 15:55 | |
![]() | Tack för tipsen! =). Jag spelar alltid "snabb", och därför blir man extra irriterad när man tror man ska hinna med fler spel. Tack tack! | |
| annelille | 2011-09-24 15:59 | |
![]() | OT - vill bara fråga Myu vilket 'i' hon menar man ska trycka på - eller någon annan som vet? Jag har iaf inget 'i' vid något namn innan jag startar något spel - kan inte få fram någon information ens om jag dubbelklickar på spelarens namn när den har plingat in i mitt spel. Inte förrän spelet är startat kan jag trycka på 'i' men då är det ju försent. Jag vet att jag kan kolla i rullistan i chatten innan jag startar spelet men det tar ju för lång tid och då har ju spelaren dragit direkt till ngt annat spel. | |