Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade21
Mobilspel
Pågående21 696

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-08-10 09:39
Antal inlägg: 1173

Flashback-forum
Är det värsta jag sett i hela mitt liv. Full med pubertala gubbs/boyos.
Min fråga, är det lagligt att lägga ut bilder på intet ont anande kvinnofolk i bikinis på internet?
Det är ju så äckligt.
Fråga två, är det bara jag som gråter i min själ när de crappar bilder på fantastiska indrottskvinnor för att att något att glutta på.

Ingen moral överhuvudtaget. Om jag hade vetat hur man gjorde skulle jag hacka dem och paja deras sajt.

... och sådant folk är röstberättigade.. min själ stackars framtid.
 
monk - Administratör2006-08-10 10:21
Antal inlägg: 2370

En gång i tiden tycker jag flashback fyllde sin funktion som undergroundtidning och tillhåll på nätet. Men nu för tiden är den mest patetisk, kan lika gärna köpa en kvällstidning så får man lika mkt skräp på köpet :D
 
Gustavicus - Ej medlem längre2006-08-10 10:46
Antal inlägg: 114

Jag vet inte huruvida just den delen är olaglig, men själva forumet är olagligt i Sverige. Det är därför det går under Engelsk lagstiftning om jag inte missminner mig.

För övrigt så tycker jag FB är underhållande.
 
Scandal - Ej medlem längre2006-08-10 11:22
Antal inlägg: 620

Liksom alla forum där folk utan liv hänger har FB sina höjdare, särskilt inom humor- och politiktrådar. Men klart, där finns det ju mycket skit också - verkar ibland som att alla landets datakunniga nazis samlats där på ett ställe (om man kollar invandrardelen). Nakna tjejer kan man ju förlåta - det är ju mest killfolk som hänger där. Bra att sånt hak finns, inte bra att sånt hak behöver finnas ;)
 
odin - Administratör2006-08-10 12:39
Antal inlägg: 7442

Håller med om att det mest är skvaller, men lite roligt är det allt att läsa:P
 
Pekkis2006-08-11 09:08
Antal inlägg: 1173

Hur kommer det sig att sajten är olaglig i sverige?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?