Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 514 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| litenmalin | 2011-10-16 23:10 | |
![]() | Är detta vanligt? Jag är rätt nu på Betapet och är en del förvånad. På denna korta tid har jag blivit anklagad för fusk (Det gick lite för bra för mig och tjejen trodde på fullt allvar att jag fuskade, blev skitarg och hoppade ur), upptäckt att folk blir sura när de förlorar, eller hoppar ur när de är på väg att göra det, en del skiter i att säga hej/hejdå (vilket jag anser är vanligt folkhyfs om du spelar med andra) en del tror dessutom att att Betapet är en dejtingsida (Tips? motesplatsen.se *smile*). I början blev jag lite stött av alla surpellar och konstiga människor, men nu skrattar jag mest åt det. Det som är trist är att det är så många som är här fast att de inte alls verkar ha särskilt roligt? Alltså vad spelar det för roll om man vinner eller förlorar? Jag är här för att hålla min hjärna igång och för att ordkunskap är för jäkla kul. Idag åkte jag på storstryk av en tjej som drog in med en rullning på över 300 poäng. OCH??? Hon blev skitglad och jag med så klart. Fan va nice och göra ngt dylikt. Jag har inte lyckats med en enda rullning, så det var ju skitkul. Vi spelade så klart färdigt och det blev en kul match trots mitt underläge. Är detta vanligt (surpellar och andra kioskmongon), eller har jag haft otur och bara råkat springa på knasbollarna? | |
| Hängsle | 2011-10-16 23:14 | |
![]() | Har varit på Betapet några år nu, och kan inte minnas att jag stött på några såna människor... Kan bero på hur man vinner iofs, om man som nybörjare med låg ranking vinner stort över någon med mycket högre ranking kanske det kan tolkas fel. Håller dock med dig om att jag bara spelar mest för nöjes skull, och bryr mig inte särskilt mycket om ranking... | |
| blue_moon | 2011-10-16 23:15 | |
![]() | Det bästa du kan göra är att skratta åt det och fortsätta spela för nöjes skull. Alltför många är tyvärr dåliga förlorare. Härligt att du kan glädjas när det går bra för din motspelare! | |
| SylphiD | 2011-10-16 23:18 | |
![]() | Väkommen till internet och betapet. Som all annan stans här i världen finns det gökar överallt, som du också skriver, behandla dem med ett skratt. | |
| litenmalin | 2011-10-16 23:20 | |
![]() | Har väl kanske haft lite osis och jag kan tänka mig att en del tänker "Vilken låg ranking, henne vinner jag över lätt" och så råkar dem inte göra det och blir så klart besvikna? Jag förlorar en hel del, men har vunnit några och det verkar som att man inte får göra så som nybörjare *hahaha* Ska böra fulspela och inte lägga något bra även om jag kan *hahaha* | |
| litenmalin | 2011-10-16 23:21 | |
![]() | Ja, gökar finns det gott om, men jag trodde naivt att jag skulle slippa dem här inne *smile* Jag vet bättre nu :D | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.