Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cardis | 2011-10-17 23:04 | |
![]() | Roliga historier Vet inte om det finns någon sådan här tråd. Inte sett någon i alla fall så tänkte att jag drar igång en och börjar men en rolig historia. Det var en gång en anka som gick in på en bar. Ankan gick fram till bartendern och frågade: -Har ni bröd? Bartendern: -Nej, detta är en bar. Vi har inget bröd här. -Ok, sa anken och gick iväg. Efter 5 minuter så kommer ankan tillbaka och ställer samma fråga varpå han får samma svar av bartendern. Ankan går iväg igen och kommer tillbaka efter 5min och frågar. -Har ni bröd? Bartendern som nu är lite irriterad: -Nej, inget bröd. Bara alkohol. -Ok, säger ankan och går iväg igen. Efter ytterligare 5min så kommer ankan tillbaka och frågar sin fråga igen: -Har ni bröd? Bartender är måttligt förbannad nu och säger till ankan: -Kommer du hit och frågar om vi har bröd en enda gång till så spikar jag fast näbben i bardisken. Ankan: -Har ni spik? Bartendern: -Nej Ankan: -Har ni bröd? | |
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-10-17 23:06 | |
![]() | Det finns typ sjutusen trådar om roliga historier. Påfallande ofta med väldigt få roliga historier i dem dock. | |
Bitte - Administratör | 2011-10-17 23:07 | |
![]() | Finns nog ett antal trådar i ämnet www.betapet.se/forum...ch creator= www.betapet.se/forum...ch creator= Bitte =) | |
Tjattefackap | 2011-10-17 23:19 | |
![]() | Den historian finns som sång också. Partydänga!!! www.youtube.com/watc...tN 1YnoL46Q | |