Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Välutrustad | 2011-10-19 10:48 | |
![]() | Giraffen funderar...? Vem är det som skriver alla de finurliga frågorna till "Giraffen funderar"? Jag tycker att det är mycket spännande att få veta hur många av alla sköna lirare på Betapet som använder lågenergilampor mm. Tyvärr verkar uppdateringarna av dessa frågor ske väääldigt sällan! Hade väl varit kul att få en ny fråga varje vecka att bita i? Jag har själv några förslag på frågor som hade passat i sammanhanget: - Vad ska du äta ikväll? (Kött, Fisk, Vet ej) - Gillar du regn? (Ja, Nej, Det beror på) - Sitter du vid datorn nu? (Ja, Nej, Vet ej) - Är du snabb? (Ja, Nej, Ganska, Olika) - Vilken är din favoritfärg? (Röd, Blå, Svart, Grön) - Gillar du bröd? (Ja, Nej, Bara knäcke, Vet inte) - Gillar du flervalsfrågor? (Ja, Nej, Vet ej, Olika) | |
| Älskar sirap | 2012-01-25 23:57 | |
![]() | Det här är inget svar på denna halvgamla fråga som inte fick nåt svar. Jag undrar varför hela familjen Simpson kan vara favorit förutom Lisa, som enligt mig är bäst. Det irriterar mig rätt mycket, vet inte riktigt varför då jag inte tittar så mycket på The Simpsons. Men jag undrar hur som varför Lisa blev utesluten. Kul fråga för övrigt, kändes rätt oväntad på Betapet.se Vem i The Simpsons är din favorit? Homer Simpson Marge Simpson Bart Simpson Ned Flanders Krusty the Clown Montgomery Burns | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-25 23:59 | |
![]() | Ser man på, trodde inte att det fanns ngn som gillade Lisa. Är f.ö. mkt besviken över Ned Flanders futtiga 11%. Den mannen förtjänar bättre. | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-26 00:01 | |
![]() | Finns det någon sida där resultat från tidigare frågeställningar är sparade? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-26 00:09 | |
![]() | Det vore kul om han funderade oftare faktiskt. | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 01:21 | |
![]() | Själv tycker jag det är konstigt att Homer är så populär. Lite överskattad. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-26 01:26 | |
![]() | Fyllot och rednecksen är ju nästan roligare än samtliga. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-26 01:30 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 01:39 | |
![]() | Kan ju säga att jag röstade på Ned Flanders för din skull, crooked, då min favorit inte fanns med. Hoppas du är lite mindre besviken nu, han har ju trots allt 13% nu. | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 01:43 | |
![]() | Fast å andra sidan hade jag röstat på Ned iaf. Så jag tar tillbaks det. | |
| sanne-maria | 2012-01-26 02:39 | |
![]() | e de nån som vet varför min kompis inte kommer in på betapet just nu? | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 02:45 | |
![]() | Står det att servern inte svarar? Det har hänt mig flera gånger ikväll/natt. | |
| sanne-maria | 2012-01-26 02:47 | |
![]() | ja precis! Men hur kom du in tillslut? | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 02:48 | |
![]() | Jag fortsatte bara försöka så gick det. Verkar gå lite fram och tillbaka! | |
| Älskar sirap | 2012-01-26 03:00 | |
![]() | Kan tillägga att jag har haft spel igång samtidigt som det här hände och det påverkades inte, så kommer man väl in så är det lugnt! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-27 08:23 | |
![]() | jag känner inte till den serien ,men en unge har en tröja som det står simsson på ,måste jag börja titta på simsson nu och leta på min favorit phu | |
| VanillAn - Ej medlem längre | 2012-01-27 15:05 | |
![]() | Håller med crooked rain om Ned, helt klart underskattad. På temat är annars är Ralph Wiggum favorit, med lama kommentarer som jag dör av skratt av. Varje gång. | |