Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 509

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nickidocka2011-10-21 18:52
Antal inlägg: 134

TV spel
Alltså jag gillar att spela Tv-spel, lirar rätt mycket BF 2 och äventyrsspel som unchartded på PS3.
Det är ett bra tidsfördriv och roligt när man är sjuk och så!

Men varför skapar folk fusk till spelen?

Det förstör bara spelet och det är inte kul att spela mot någon som man vet har typ "aim assist" på vapen.
Varför kan inte människor vara genuina och bara spela rättvist?
Tycker att man skulle kunna fixa fuskskydd på spelen =)
Vad gillar ni för spel, har ni blivit utsatta för fusk och liknande?

Megaherz2011-10-21 19:00
Antal inlägg: 3304

Jag gillar rollspel, tex Fable, Two Worlds, Oblivion.

Fuskar då och då (spelar alltid ensam) när jag helt enkelt inte kommer vidare. Och ja, fusk för mig räknas som att läsa online hur man kommer vidare :)

Spelade MMORPG förr i tiden (den sköna tiden då jag hade snabbt internet), brydde mig inte så mycket om "fusk" osv från de andra spelarna. Orkar inte bli upprörd över sånt

Harsh Head - Ej medlem längre2011-10-21 23:01
Antal inlägg: 907

Har spelat StarCraft till och från sedan det kom 1997, inget fusk där inte! Följer även de stora koreanska StarCraft-turneringarna via live-streams och på youtube, stor hobby :)

Rapé12011-10-21 23:12
Antal inlägg: 409

Kör mest Metal Gear Solid 4 till ps3, Red Dead Redemption, Silent Hill spelen, LA Noire och Seasonal events på GT5 såklart.
Sen kan man även få ett ryck och rigga upp sitt NES och köra The Legend of Zelda, Streetgangs eller Super Mario Bros :)

Spelar bara single-player och det har väl hänt att man fuskat (läsa guide)

Träsmak2011-10-21 23:20
Antal inlägg: 882

Det är väl upp till var och en att använda spelet hur man vill? Vill du inte fuska så gör inte det då.

nickidocka2011-10-22 00:03
Antal inlägg: 134

Nä men att läsa guide för att komma vidare tycker jag inte är fusk som skadar andra!
De fusk ja mer syfta på är på online spelen som bf2 tex. Där ett fusk ger ett orättvist slutresultat.

Men spel i det stola hela är ju en rolig syssla ;-) som betapet ;-)

Silent hill försökte jag mig på men det var så himla läskigt ;-)
Mini ninja är mer min grej ;-)

AndoKongo2011-10-22 05:41
Antal inlägg: 1735

Spela Tekken till Playstation ända sedan det kom till konsolen (1994)
dog hela tiden när man bara var kunde trycka på en knapp åt gången XD

Men redan som 7åring blev Tekken en hobby för mig och spelade med karaktärer som Jin Kazama, Hwoarang, Eddy Gordo, Ogre & Mokujin

:) att lära sig ett flertal kombinationer med spelarna tog ju sin tid och det har gynnat sig :P Kan nästan alla kombinationer med diverse karaktärer och
spelar idag Tekken 6 Online till ps3 :)

Tekken i mitt hjärta :)

AndoKongo2011-10-22 05:43

Silent hill hör man ju sett folk spela efter tolvslaget
Skräckslagen som man blev vågade man knappt gå ner till undervåningen ensam :P

anka_i_potta - Ej medlem längre2011-10-22 08:08
Antal inlägg: 439

jag var faktiskt tvungen att fuska när jag spelade monkey island på ps3 men en del utav dom där lösningarna är ju bara för sjuka för att komma på själv.

fusk på fps... ja jag märker aldrig av nåt sånt, jag dör så snabbt i alla fall så jag kan inte anklaga precis alla jag möter för fusk.. men när sånt uppdagas skall det leda till nåt tycker jag! Avstängning!

andokongo haha silent hill efter midnatt: been there, done that, höll på att skita på mig.

AndoKongo2011-10-22 10:45

Haha inte lika "fjompigt" som resident evil :P

Harsh Head - Ej medlem längre2011-10-22 11:16
Antal inlägg: 907

Självklart spela man de gamla legendariska RPG-spelen till Super Nintendo då och då också, t.ex. Chrono Trigger, Secret Of Mana, Final Fantasy, Secret Of Evermore, Breath Of Fire, Lufia osv...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?