Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 509 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-25 07:36 | |
![]() | Mustumme?! Begreppet musarm känner man till, men nu har jag fått...mustumme? Någon som upplevt det? Har spelat för mycket Betapet på laptopen, och har riktigt ont i tummen när jag trycker på musen. Försökte använda vänstran, men då får jag nog spela på Obegränsad:-). Ni blir det inget spelande förrän jag skaffat en riktig mus! | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2011-10-25 07:44 | |
![]() | Det kan väl även en med lika mycket IQ som en badboll fatta att du får träningsvärk i tummen. HALLÅÅÅÅÅ | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-25 08:04 | |
![]() | Nej det är inte träningsvärk, det är trycksmärta och gör riktigt ont! | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2011-10-25 08:06 | |
![]() | STÄNG DÅ AV DATORN!!!!!!! | |
| MiaMarengo - Ej medlem längre | 2011-10-25 08:14 | |
![]() | Hahhaaa man kan få muspekfinger oxå ;) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-10-25 08:19 | |
![]() | Det är samma som musarm. Det är en överansträngning i din tumme för att du använder den mer och på ett sätt som du inte är van vid. Byt ställning, använd mus så länge så att det kan läka. Annars finns risken att det blir en inflammation. Jag har samma problem fast med pekfingret för att jag bläddrar för mycket på min smartphone. :) | |
| Sigrids mor | 2011-10-25 08:43 | |
![]() | Jag har varit med om samma grej - det är bara vila som gäller om du inte vill ställa till med riktiga problem. Det kan bli en otäck inflammation där om du inte motar olle i grind. Byt mus/byt till riktig mus och VILA! | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-25 08:49 | |
![]() | Tack! Marängtårta: Jag sitter vid stationär dator på jobbet nu, och visar just eleverna Betapet och hur trevliga svar man kan få i forumet! | |
| segaråttor - Ej medlem längre | 2011-10-25 15:15 | |
![]() | Det är väl ingen bra idé att visa elever ett forum. Där kan ju stå både ett och annat. Lägger man upp en tråd och vill ha svar så får man ta det som kommer :) | |
| Tjattefackap | 2011-10-25 15:23 | |
![]() | Jag gillar när folk får musarm och nintendotumme och allt vad det heter...det får en spelnörd som mig att känna mig atletisk;) | |