Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| miamia51 | 2011-10-28 15:25 | |
![]() | Helg Önskar alla glada spelare en riktig trevlig Hallowen :) | |
| rjn | 2011-10-28 15:28 | |
![]() | Tack detsamma. :) | |
| Grymming | 2011-10-28 15:31 | |
![]() | det är väl nästa helg? | |
| Lika bra | 2011-10-28 15:37 | |
![]() | Halloween firas denna helg men den högtid som vi av tradition firar i Sverige är alla helgons dag och den infaller nästa helg. | |
| Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-28 15:41 | |
![]() | Jag önskar alla en trevlig helg oavsett hur ni kommer att fira den! | |
| Lill-IT | 2011-10-28 16:32 | |
![]() | Firar inte halloween längre. Men när barnen var mindre hade jag alltid klä-ut-disco då för dem och deras kompisar.. Då gällde det att komma på läskiga saker att bjuda på. Hittade detta för ett tag sen: www.hejaabbe.com/201...-i nte.html och detta nu när jag försökte hitta bläckfiskarna igen: www.smidigt.se/wp-co...tu -dog.jpg Kände ett litet sting av saknad.. och ville gärna prova på falska bläckfiskar. (Får nog koka några såna där spagettikorvbläckfiskar i smyg till mig själv) :) Bläckfisken i andra länken skulle passa fint att servera till mos gjort på de där blå potatisarna som finns. Blå kongo heter de.. tror jag. Bläckfisk med bläckmos.. mums. :) Och glöm inte att frysa ishänder till bålen: www.ingelaslekstuga....d/ hand.jpg Jag brukade frysa röd saft i latexhandskar och ha ishanden i päronsaft.. men vanlig ishand av bara vatten, som på bilden, är ju käckt det med. Latexhandskar tenderar att frysa sönder.. men det går bra med diskhandskar också. Skölj dem noga först.. och/eller vräng dem om de är pudrade inuti. Ahh.. ha en trevlig Halloween, ni som firar den.. och en trevlig vanlig helg ni andra. :) | |
| gnill | 2011-10-28 16:43 | |
![]() | Här ska vi ha avancerat halloweenparty imorgon med massa barn och vuxna, spökskattjakt i mörka skogen och annat kul! | |
| rajden | 2011-10-28 17:05 | |
![]() | Ha en riktigt skön helg-oberoende av om ni firar eller inte1 | |
| marissa | 2011-10-28 17:17 | |
![]() | gillar att titta på alla som klär ut sig men klär inte själv ut mig tyvärr ! happy halloween allihopa :) | |