Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade53
Mobilspel
Pågående19 621

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Aja852011-11-02 19:17
Antal inlägg: 1

Minus pga fel på hemsidan
Flera gånger när jag har suttit och spelat har det plötsligt kommit upp en ruta där det står att spelrummet har slutat av fungera. "V.g koppla upp igen". Men när jag försöker komma i i spelrummet igen står det bara att sidan inte kan visas eller som idag ERROR 2. När jag försökte gå in på startsidan igen stod det bara "sidan kan inte visas" och när jag äntligen kommit in, gick det fortfarande inte att komma in i spelrummet igen. Så nu gick jag -42 bara för att Betapets hemsida inte gick att komma åt. Är det nån mer som råkat ut för detta?
P.S Internetanslutningen var på och jag hade inte problem med att gå in på andra sidor D.S

mrshumla2011-11-04 16:23
Antal inlägg: 32

mm det har hänt mig ett par gånger å det suger!
den ena gången kom jag in tillbaka på nåt vis men då hade min tid rullat på under tiden så jag hann knappt lägga=/

diffdiff2011-11-04 16:32
Antal inlägg: 3884

Det har hänt mig med. Skit irriterande.

Bitte - Administratör2011-11-04 16:36
Antal inlägg: 24200

Error2 betyder att rummet är fullt och att du inte har någon plats kvar i det,, dvs det spel du spelade är slut, Om spelet ännu pågår så kommer inte den rutan upp utan då kan man ansluta igen , och sedan svar jag på fråga som är typ " Du har ett pågående spel vill du åter ansluta till det"

Bitte

Jorick2011-11-04 18:18
Antal inlägg: 372

Det händer väldigt ofta för mig trots perfekt uppkoppling på runt 50Mbit/s. Visserligen går det komma in på spelet igen men spelar man stress eller hets så är det ju inte så roligt.

levakdörB2011-11-04 18:35
Antal inlägg: 1471

Blir det knas, tryck F5 för att uppdatera sidan. Misstänker du at´t vajsing med uppkopplingen mot beta´, skriv vad som helst i chatten. KOmmer det inte upp, ska du trycka på F5 för att uppdatera.

Jorick2011-11-04 18:42
Antal inlägg: 372

Brukar göra det, blir dock lite jobbigt att hela tiden förklara varför man skriver något menlöst i chatten dom gångerna man inte blivit nedkopplad.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?