Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 573 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-10 11:39 | |
![]() | matprogram Har funderat på denna extrema inflation av matprogram i tv. Ibland händer det att man zappar runt för att upptäcka att det sänds 4-5 matprogram samtidigt i kanal 1-10. Jag förstår att utbudet styrs av efterfrågan osv. Men har verkligen mattillredning blivit svenska folkets huvudintresse i livet? | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2011-11-10 11:41 | |
![]() | Nej, inte att praktisera matlagning, men däremot att titta på när andra gör det. | |
| -Delika-tess | 2011-11-10 11:51 | |
![]() | När vi inte tittar på matlagning så är vi på sjukhus, renoverar eller föder barn :) (ser det ut som om man kollar vilka program som går på TV:n) | |
| Savi | 2011-11-10 11:55 | |
![]() | Jag tror att matlagning har blivit en mer "Innegrej" nu,alla ska överträffa varandra och visa sig vara "bäst" kock eller inte. Jag själv älskar att titta på matprogram då jag själv är "kockerska" och lagar mycket mat hemma till nära & kära varenda helg i princip. Men jag tror att matprogrammen kommer försvinna inom kort när mathysterin lagts sig. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-10 12:08 | |
![]() | Kanske det är lättare att engagera sig i mat än varandra!? | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-10 12:15 | |
![]() | Ja och vinnarna blir socialgrupp 1 Savi. För medelinkomstfamiljerna har inte råd att köpa alla de ovanliga ingredienser som behövs för att laga alla dessa "enkla" rätter. Med andra ord fortsätter socialgrupp 3 att köpa den feta maten som är billigast. | |
| SaraLi76 | 2011-11-10 15:18 | |
![]() | Ben Hogan - att laga mat är väl ett sätt att engagera sig i varandra? Och att äta den tillsammans? Att få lära sig en massa nytt genom matprogram är väl bara positivt? Jag och min sambo brukar kolla på dem tillsammans. Det är väl ungefär det enda vi kollar på tillsammans... Jag tittar annars på musikprogram och han på bil- och fiskeprogram. | |
| Stenknäck | 2011-11-10 15:25 | |
![]() | Jag håller med den som startade länken här. Man kan verkligen undra om inte folk har nåt annat intresse än att äta och laga mat. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:11 | |
![]() | Förstår vad du menar Sara. Kan bara bli så trött på detta sååå intensiva och påtagliga mode. De e liksom alltid antingen eller. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:19 | |
![]() | Jag håller oxå med! Är så innerligt trött på alla dessa matprogram, är själv helt ointresserad av matlagning, och tyvärr även min man, men vi har ändå något hemlagat 5 dar i veckan. Men fort ska det helst gå:-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-10 19:21 | |
![]() | Fruktansvärt irriterande trend. Som alla trender. | |