Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 18 975 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-11-13 12:40 | |
![]() | Black Sabbath återförenas Ja nu ska rock-legenderna återförenas igen. Härligt tycker jag! Vad tycker ni? www.aftonbladet.se/n...39 23264.ab | |
| Megaherz | 2011-11-13 12:42 | |
![]() | Tvivlar på att det kommer hålla. Ozzy är ett unikat. Såg honom på hultsfred 2000-någonting. :) | |
| anderberg8 | 2011-11-13 12:45 | |
![]() | Riktigt stort! | |
| Mouche - Administratör | 2011-11-13 12:48 | |
![]() | Helt fantastiskt roligt. | |
| China Doll | 2011-11-13 12:48 | |
![]() | Om Ozzy sjunger med sina gamla polare eller andra, vad spelar det för roll? Allt handlar ändå om Ozzy. | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:04 | |
![]() | Toni Iommi betyder nog också en hel del för Sabbaths sound, China Doll. :-) Kul att de gamla doom-rävarna har sammanstrålat igen. | |
| anderberg8 | 2011-11-13 13:05 | |
![]() | Japp! Black Sabbath är så vansinnigt mycket mer än Ozzy | |
| Megaherz | 2011-11-13 13:09 | |
![]() | Ska bli spännande att se hur länge Ozzy klarar av innan han trillar av pinnen.. Han verkade vara genomsjuk när jag såg honom | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:12 | |
![]() | Ozzy har sett döende ut i 30 år. Men han kommer förmodligen att överleva oss alla. :-) | |
| Megaherz | 2011-11-13 13:16 | |
![]() | Haha troligtvis, han är ju så religiös. Gurre kommer säkert skona honom! En turné vore nice, finns inget mer upplyftande när en legend/ett legendiskt band spelar live och hela staden fylls med fanatiker! | |
| le-lou | 2011-11-13 13:21 | |
![]() | enbart tragiskt. Varför kan inte folk sluta med flaggan i topp? Jag tyckte The Osbournes (tv-serien) kändes grymt ovärdig. denna ikon stapplar omkring med hundskit på mattorna, usch.. Nu detta. Nej. Black S på Roskilde 2005 var inte vackert nånstans och så ska de på det igen? Black Sabbath var ett av världens bästa band..let it be. | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:31 | |
![]() | "The Osbournes" var till stora delar tragiskt och pinsamt, ja. Men grejen är den att Ozzy fortfarande levererar när han går upp på en scen. Jag tror att han är en ungefär lika bra live-artist idag som han var förr om åren, med tanke på att han alltid var stenad och/eller dyngrak på den tiden. | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:32 | |
![]() | Jag såg sabbath i Birmingham 1997 under sin "Reunion" spelning. Då utlovades också ett kommande studioalbum som uteblev så jag hoppas verkligen och gubbsen får arslet ur vagnen den här gången. =) | |
| slånbär | 2011-11-13 13:33 | |
![]() | Återföreningar kan bli rena rama skräpet rent musikaliskt men det spelar ingen roll för fansen älskar sina idoler och betalar inte så mycket för att höra nåt nytt utan för att höra det gamla och även om det inte låter som förr så är det ändå värt det. Drömmen skulle ju vara att se Zeppelin igen eller Queen men det är ju tyvärr omöjligt. | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:36 | |
![]() | Thin Lizzy turnerar ju fortfarande. Utan Phil Lynnot... he he :-S | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:40 | |
![]() | "The Osbournes" var till stora delar tragiskt och pinsamt, ja. Men grejen är den att Ozzy fortfarande levererar när han går upp på en scen. Jag tror att han är en ungefär lika bra live-artist idag som han var förr om åren, med tanke på att han alltid var stenad och/eller dyngrak på den tiden. Enligt hörsägen och klipp jag tittat på, får jag tillägga. Jag har själv inte sett Ozzy live sedan i slutet av 80-talet. Och jag vet att han har gjort en del katastrofala spelningar på senare år, men oftast tycks han som sagt leverera. | |
| le-lou | 2011-11-13 13:47 | |
![]() | säger som nån annan Den kan bli fantastisk… och den kan bli ett ovärdigt magplask till avslut på ett av 1900-talets mest inflytelserika band. | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-11-13 13:49 | |
![]() | Jag håller med slånbär. Queen hade vart grymt att se. Här är en intervju med Sabbath: www.youtube.com/watc...aW 9fHL9NkM Lite svårt att höra vad ozzy säger bara =) | |
| wertigo | 2011-11-13 13:50 | |
![]() | Unikat, enligt min ordbok så är det ett mycket ovanligt frimärke. Ska Ozzy komma på frimärke, är han så stor? | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-13 14:01 | |
![]() | Jag tror inte att det blir ett magplask. Men jag tror ju inte heller att de är mäktiga att göra en skiva som är lika bra som deras klassiska alster(det tror jag ingen förväntar sig). En okej skiva och en habil världsturné är mitt grundtips. | |