Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 626 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nickidocka | 2011-11-17 18:56 | |
![]() | Jag är stolt över... Jag har varit på en föreläsning om epilepsi. Min syster har en son på tio år som har en cp-skada och till råga på det så har han epilepsi. Han får anfall mitt i nätterna, i skolan, ute på lekparken osv. När som helst kan han få ett anfall där han krampar mm. Min syster blir väckt av att han ligger och gurglar i sina egna spyor. Rädslan av att ens eget barn är så nära döden så ofta måste vara riktigt hemskt. # Känslan av att vara en otillräcklig förälder # Styrkan som fattas många gånger # Rädslan att lämna bort sitt barn och inte kunna slappna av för att man är rädd för vad som kan hända Jag vill ge alla som kämpar där ute med sina sjuka barn, anhöriga mm en klapp på axeln och säga att ni är fruktansvärt starka och duktiga. Jag är stolt över att ha en syster som verkligen käpar och är så duktig, önskar att jag kunde ta över bördan om så bara för en dag för hennes skull. Skänk en tanke till alla som kämpar Tanken med tråden är att kunna dela erfarenheter kännslor mm. Att tala om att man är stolt över någon man älskar! | |
| 88tinste | 2011-11-17 19:07 | |
![]() | Jag är oerhört stol över mina mina älskade föräldrar som har haft det tufft med tre döttrar med olika svårigheter. Jag älskar dem för att de har "stått ut med": äldsta dottern med ADHD och asperger mellan dotter med OCD och självskadebeteende yngsta dottern med ADD och asperger Och på topp av det när pappa gått igenom cancer och operation, De är helt fantastiska och har på topp av det varit gifta i 23 år. Kunde inte vara mer stolt! nickidocka: hälsa din syster att hon är grym och du har all rätt att vara stolt över en fantastisk syster :) Fortsatt lycka till! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-17 19:10 | |
![]() | Vad ska vi diskutera? Varför säger du inte detta personligen till dem istället för att skriva här? | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2011-11-17 19:19 | |
![]() | >>>Hoodman.....l äs!!!! Tanken med tråden är att kunna dela erfarenheter kännslor mm. Att tala om att man är stolt över någon man älskar! | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-17 19:27 | |
![]() | Vad får ni ut av att veta vem jag är stolt över? | |
| nickidocka | 2011-11-17 19:28 | |
![]() | Tack detsamma 88tinste =) Precis Harlort =) Ibland räcker det inte att man säger det till personen i fråga, det är en bekräftelse att man delar med sig med andra. Det kan dessutom vara lättare att beskriva i ord än att säga det. Sen finns det många som behöver en klapp på axeln inte bara min syrra, då kan dom få stöd i att veta att människor faktiskt bryr sig och ger dom styrka! =) =) | |
| y not | 2011-11-17 19:31 | |
![]() | Är det okey att vara av en annan åsikt? Att argumentera för varför man inte ska hylla varandra i ett? "Eftersom SERIÖST är ett mer uttalat diskussionsforum än de andra vill vi inte ha trådar här som inte inbjuder till diskussion, t ex rapporter om nyheter eller "hyllningstrådar"" | |
| China Doll | 2011-11-17 21:05 | |
![]() | Jag är stolt över att jag har stått ut med mig själv så här länge. ...Och jag beundrar alla föräldrar som kämpar för och älskar sina barn som har fysiska och mentala svårigheter. Det är sånt som gör att man i allfall har ett liiiitet hopp för mänskligheten. | |
| y not | 2011-11-17 21:39 | |
![]() | vad är det som gör att du inte har stort hopp för mänskligheten? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-17 22:59 | |
![]() | jag har en stor unge boende här,han fick 2 ep anfall i våras på samma dag,varav ett i bilen han krampade i 7 minuter han var mörk grå,innan ambulansen kom trodde jag han var död,men han vaknade till,på kvällen fick han ett anfall till på en kurs i kyrkan,då var vi fler där,han krampade länge då med,röntgen visade inga men,men han har varit fri från anfall sedan dess,jag hela livet måste läggas om,han kan inte gå nära vattnet om han får ep så kan han ramla i han kan inte bada utan uppsikt,ep är ett skit | |
| China Doll | 2011-11-17 23:00 | |
![]() | Alla krig, terrorister, att USA snart har gått i konkurs och fortsätter använda hela världens resurser, att nästan alla människor är egoistiska idioter, osv, osv, osv, osv | |
| Rivkräm - Ej medlem längre | 2011-11-17 23:44 | |
![]() | Stolt över mamma <3 | |
| le-lou | 2011-11-17 23:48 | |
![]() | stolt över mig själv för att jag var den enda av 80 som fick alla rätt på senaste tentan. drack till med en öl i ren glädjeyra. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-11-18 01:13 | |
![]() | Grattis le-lou, du har bara lite knappt sju miljarder kvar att besegra. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-11-18 01:15 | |
![]() | Kom som av en händelse att tänka på denna sida twitter.com/#!/Blygsamt_s kryt | |