Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fr kropp | 2011-11-20 01:07 | |
![]() | Iphone, akut hjälp Hej hej jag sitter och betar och fick för mig att uppdatera min iphone 3gs...nu frågar den om jag vill ställa in en ny iphone eller återskapa från säkerhetskopia antingen från icloud eller från itunes. Vad ska jag välja? Vill inte förlora nåt...... | |
Lill-IT | 2011-11-20 01:08 | |
![]() | Sonen säger itunes.. om du har säkerhetskopierat dit. | |
fr kropp | 2011-11-20 01:13 | |
![]() | tack till dig och sonen, testar med det!! | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-08-05 18:50 | |
![]() | Istället för att starta en ny tråd så kapar jag den här... med stooor risk för att folk läser starten istället för min fråga, vilken är: Har en Iphone4 (är en fattig typ o har inte råd med inköp av ngn nyare), helt plötsligt har den börjat flasha att den har Röststyrning på o det äts en massa batteri och jag kan helt enkelt inte använda den längre på stan. Läser mig till via Google att det kan vara hörlurarna, varför det nu helt plötsligt skulle börja knasa, men är det så så undrar jag om det går bort vid inköp av nya lurar? Jag powerwalkar varje dag o har Spotify i lurarna, det är en jättestor anledning till att jag måste få det att funka igen. Finns det något smart sätt att ändra inställningar? Om nån vet/kan så skulle jag vara tacksam för steg för steg-information. Är en teknisk idiot. | |
Tommy 1979 | 2016-08-05 20:13 | |
![]() | Till Tanten M: mitt bästa tips är att du vänder dig till en butik som säljer mobiltelefoner med tillbehör, exempelvis Phone House eller liknande. De kan säkert hjälpa dig om du inte får några vettiga tips här. Lycka till! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-06 01:33 | |
![]() | TantenM,gå in på inställningar och koppla i från röst styrningen . | |
Rhotheta | 2016-08-06 01:55 | |
![]() | Lurarna är alldeles säkert slitna så att det uppstått glapp där sladden lämnar micken. Då aktiveras ideligen svaraknappen i flera sekunder i streck och då startar röststyrningen. Ett alternativ är därför att pröva med ett fräscht par lurar med mikrofon eller ett gammalt par som inte har mikrofon. I mitt OS finns inte möjligheten att koppla bort röststyrning. Endast att avaktivera siri. Har du inga alternativa lurar kan du börja med att rycka ur de befintliga. Försvinner problemet då talar det starkt för att lösningen är andra lurar. | |
Tsimtsum - Ej medlem längre | 2016-08-06 09:14 | |
![]() | Uppdatera aldrig ios på en gammal iphone. Det nya ios kräver mer processorkraft än vad den gamla luren kan leverera. resultatet blir en slö och laggande telefon, knappt användbar. Det värsta är att du aldrig kan backa tillbaka till det gamla ios. Apple vill förstås att man ska köpa ny telefon istället. Den smarte köper en android istället! | |
bolo | 2016-08-06 09:54 | |
![]() | köp en samsung.. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2016-08-06 12:35 | |
![]() | Tommy, har nu varit hos Ihpone rep butiken. Tack. titti, den funktionen funkar inte så det va inget bra förslag. Rhotheta, helt korrekt ett glapp i lurarna som triggar igång röststyrningen. Nu är frågan om det går att köra MacGyver/silvertejp eller om jag måste spara ihop till nya lurar. Tsimtsum, tack för varningen.. kan redan ha gjort det dock :P Och i en annan mobilaffär jag va inne i så sa dom just det - att Apple drar igång en massa skit efter ett tag just för att få sälja nytt. bolo, läs om läs rätt eller håll tyst. | |