Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade38
Mobilspel
Pågående19 743

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lillsiss2011-11-26 00:01
Antal inlägg: 14

Hjälp mig med röstning!
Snälla hjälp mig att rösta fram min tjocka söta katt till vinnare. Rösta gärna varje dag!! Tack på förhand fd bizzzy/carina

Lillsiss2011-11-26 00:01

Glömde länken: www.agria.se/tavling...E- 8NUFZ8-2

SaraLi762011-11-26 12:07
Antal inlägg: 32

Jag tycker inte katten såg tjock ut! Sådana katter HAR ju mycket päls. Det var kanske dina ord i ts som folk reagerade på, att du sa att katten var tjock... men jag förstår hur du menade, och jag lägger en röst för att vara snäll. Och för att katten var söt.

exotica2011-11-26 12:10
Antal inlägg: 134

Man ser att katten har tjock päls...jag medverkar också i samma tävling med min söta mulliga katt.....

Tycker attetyden här inne på chatten är många gånger hård..har varit på väg o skriva ett inlägg här om det...men tror jag inte kommer att göra någon förändring med det. Lycka till med din goa katt!

Mouche - Administratör2011-11-26 12:40
Antal inlägg: 24193

Vissa bär sig verkligen åt så man skäms här.

Inlägg är raderade och jag har också ett litet meddelande till en viss person:
Om man är avstängd härifrån så betyder det att man inte bör vistas här.
Gör man ändå det så är det att räkna som olaga intrång.
Är man sedan så, ursäkta ordvalet, så dum att man öppet visar sig här, med samma idiotfasoner som man blivit avstängd för, ja då får man skylla sig själv ärligt talat.

Mouche

Lillsiss2011-11-27 03:27

Tack för att du röstade Sara!
Exotica, lycka till själv, du får gärna lägga din länk här också om du vill.
Mouche, ja vissa bär sig verkligen väldigt illa åt men skämmas får de stå för själva.

Mindymoo2011-11-27 04:11
Antal inlägg: 1743

Röstat! Vilken härlig mage att klia!
Tänkte lagt ut mina två svarta skönheter, men det är svårt att få bra bilder på helsvarta katter :/ så ni slipper den konkurrensen.

marmeladov222011-11-27 08:48
Antal inlägg: 4211

hej mouhe och ts
det var ju med stollig humor skrivet

anka_i_potta - Ej medlem längre2011-11-27 09:06
Antal inlägg: 439

Mouche du må möjligtvis ha dina chefers tillstånd att agera si eller så, men att någon skulle bryta någon lag när de registrerar ett nytt konto är ju löjligt, det tror jag nog du förstår själv om du tänker efter lite.

Mouche - Administratör2011-11-27 10:57

Bara för sakens skull så sätter jag in detta.

Efter det så ska inte den här tråden störas av ovidkommande saker.
Är det något att diskutera så ta det via mail till mig.

Utdrag ur Betapets regler:

"odin - Administratör 2010-11-10 19:38

Antal inlägg: 7011
När man skriver in sig som medlem här på Betapet så delges man också de Medlemsvillkor sajten har satt upp.

De lyder som följer:
-----------

"Medlemsvillkor

Medlemskapet är gratis och ger dig tillträde till att spela Betapet samt att kontakta webbplatsens medlemmar.

Som medlem går du med på att inte skriva något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd från webbplatsen (och att din Internetleverantör blir kontaktad). Samtliga användares IP-adresser sparas för att stärka dessa villkor.

Du godkänner även att all information som du skrivit in sparas i databasen. Med undantag av din e-post-adress blir övriga uppgifter synliga för webbplatsens besökare. En korrekt uppgiven e-post-adress är ett krav för att kunna aktivera din registrering. Vi lämnar inte ut e-post-adressen till någon tredje part.

Fusk är inte tillåtet, detta gäller exempelvis användning av dataprogram som automatiskt letar upp ordkombinationer.

Vi förbehåller oss rätten att neka användare tillträde till Betapet.
Om dessa personer ändock skapar konton trots en skriftlig tillsägelse är detta att betrakta som intrång.

Genom att registrera dig som medlem går du med på att bindas till ovanstående villkor.........."

Mouche - Administratör2011-11-27 10:57

Och jag har röstat på kissemissen förresten =)

Bängan2011-11-27 11:35
Antal inlägg: 188

Jag har med röstat!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?