Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jadey - Ej medlem längre | 2011-12-02 23:42 | |
![]() | Köpa i julklapp? Hittade ingen riktigt likadan tråd om detta så skriver en ny :) Vad ska ni köpa till era nära och kära i julklapp? Har ni en speciell prisgräns som ni måste nå upp till, typ inte under 100:-, eller kanske en övre prisgräns? Skriv gärna vad och till vem (kön ålder) ni ska köpa det till så får man lite tips :) | |
| slånbär | 2011-12-02 23:58 | |
![]() | För mig är det viktigt att det är sånt som passar personen.Jag anstränger mig för att hitta rätt grejer fast till ett rimligt pris förstås. Till barnen så kan det nuförtiden landa på 1500-2000 (2 killar 17 o 19) men eftersom vi inte har några släktingar så blir det liksom att man kompensations köper lite också. Det är ju lite tråkigt att bara få typ två tre klappar. Fast nu när dom är stora så blir det inte lika många utan några få men kanske lite dyrare istället. I år blir det nog Bandtröjor (rammstein till kommande konsert och SOAD) musik DVD och cd skivor. Annars landar det på kring 300 per person vilket gör 1500 till ungefär. Ibland så gör jag korgar med sommar på burk och ger bort men det blir lite tjatigt varje år. | |
| Emollas | 2011-12-03 00:00 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=29469 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.