Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2011-12-04 21:24 | |
![]() | Brev från mig Detta är en kopia av mitt mail till en person här och jag sätter ut det här till allmän kännedom. Saken är den att det som står i mailet kanske är av intresse för flera av er här och detta är det enklaste sättet att nå alla. Brevet är alltså skrivet av mig. Det lämnar inte ut någon annan person och jag har godkänt att det får sättas ut. (Hmmm...) Vill någon diskutera det skrivna så är ni välkomna att maila mig. Det ska däremot inte diskuteras i olika trådar pga att jag helt enkelt inte kommer att vara hemma så jag kan följa med i diskussionen regelbundet. Jag svarar så snart tid och tillfälle ges via mailen alltså. // Mouche ......................... .... "Ett par personer som är aktiva i forumet har blivit avstängda sista veckan. Två andra stängde själva ner sina konton. Anledningarna kan jag inte gå in på men jag kan säga så mycket att det aldrig någonsin stängs av folk bara för att det är "roligt". Det finns alltid en anledning och det tror jag att du också förstår innerst inne. Detta ständiga tal, från samma personer, om maktmissbruk är så både onödigt och felaktigt att jag inte ens orkar gå in på det. Jag menar inte att vara oförskämd men att tala om maktmissbruk för att man är värd på en internetsajt är väl ändå att riktigt gå för långt. Detta har inget med makt att göra. Makt är vad jag kanske har i mitt privata liv men här på Betapet är mitt engagemang enbart för att jag tycker att killarna bakom sajten är fantastiska i sin osjälviskhet och också för att jag har lärt mig att hålla av många, många av er spelare som vistas här. Vad jag och mina värdkollegor däremot inte kan acceptera det är att ett fåtal personer förstör för andra. Att psykningar, elakheter och i vissa fall, jag säger inte att det gäller den eller den personen, ren och skär mobbing förekommer som får de som utsätts att må mycket dåligt. Vad man också ska ha i minne är det faktum att även värdar är människor, har känslor, kan bli arga, ledsna och ibland till och med roade. Jag hoppas att jag fått detta att låta något så när begripligt nu och jag tackar för din fina gest att kontakta mig personligen om detta. Mvh Mouche Ps. Jag kommer att vara på resande fot igen några dagar så det kan dröja lite om någon mailar mig." Ds... | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.