Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| karlssonett | 2011-12-07 00:32 | |
![]() | Snobberi Vad är det för snobberier folk med över 2000 poäng löjlar sig med? Blir nekad varje gång jag råkar gå in i ett spel med en sån. | |
| Cardis | 2011-12-07 00:33 | |
![]() | Är väl bara så att vinner dem över någon med mycket lägre poäng så blir det inte så mycket ökning för dem. Det blir t.o.m minus i vissa fall om dem inte vinner överlägset. | |
| golden | 2011-12-07 00:34 | |
![]() | man får ju välja själv | |
| karlssonett | 2011-12-07 00:37 | |
![]() | Jaha, det hade jag ingen aning om. Jo jag har ju märkt att man får välja själv, det var inte det jag påpekade. Men nu förstår jag lite bättre varför de nekar. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-12-07 01:00 | |
![]() | Jag tycker att det vore bra om man införde möjligehten till ytterligare ett slags spel: den som får flest poäng (vinner) får efter spelets slut ett visst antal poäng som läggs till ratingen. Tror att det vore bra på flera sätt. För det första skulle alla kunna spela mot alla. Dessutom tror jag att det effektivt skulle få slut på tjafset som en del ägnar sig åt: högrankade är "fega", "för mer" och gud vet allt man fått höra. Förmodligen skulle det också få slut på mångas lust att försöka få spela företrädesvis med dem som har en ranking överstigandes deras egen med cirka 1000... | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-12-07 01:01 | |
![]() | Glömde förstås att skriva: den som förlorar ska naturligtvis få lika mycket i avdrag på sin rating som den som vinner går plus. | |
| karlssonett | 2011-12-07 11:30 | |
![]() | Låter som en bra idé tycker jag. Själv har jag knappt vetat om att man haft poäng och har inte direkt brytt mig om hur mycket mitt ligger på heller eftersom jag bara bryr mig om matchen i stunden. Fast det är klart att om man blir inne i det inte vill förlora poäng, det kan jag förstå. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-12-07 11:31 | |
![]() | Jag föreslår att ni läser våra forumsregler där det framgår att vi inte hänger ut andra i trådar. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.