Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 453 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Wasmy | 2011-12-15 21:16 | |
![]() | Facebook-tickern Jag har förstått att många irriterar sig på den, så det behöver ni inte säga om fallet är så ;) Jag undrar dock varför jag inte har den? Hur gör jag för att få den? " Realtidsrutan visas bara för personer som har en viss nivå av kontoaktivitet. Om du inte ser realtidsrutan är det antagligen för att du inte använder Facebook så mycket och det därför inte finns tillräckligt mycket innehåll att visa för att det ska vara användbart för dig. Om du är nöjd med hur aktiv du är på Facebook just nu behöver du inte ändra på något. Om du vill bli mer aktiv kan du: Lägga till personer du känner väl som vänner Använda sociala applikationer Samverka med Facebook-sidor du gillar " Vad betyder det egentligen? Jag är inne där flera ggr/dag, har de kompisar jag vill ha där, hur gör jag då? | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-12-15 21:44 | |
![]() | Ursäkta, men gud vad tråkigt det låter. Kan du inte lösa korsord istället, Wasmy? | |
| Aquila1 | 2011-12-15 21:45 | |
![]() | =) | |
| mrperfect | 2011-12-15 21:46 | |
![]() | Ursäkta men vad tråkigt det låter kan du inte vara positiv istället poussitiv? | |
| Wasmy | 2011-12-15 21:47 | |
![]() | Poussitiv, nu var det ju inte så att jag ville ha fritidssysselsättningside er. Eller du kanske bara lider av skriftlig tourette? Man MÅSTE inte svara på allt man ser... | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-12-15 21:55 | |
![]() | skriftlig turette? vad f.. är det? Du hör ju själv - problem med fejan? Du är inte ensam. | |
| Mindymoo | 2011-12-16 05:33 | |
![]() | Wasmy, du får nog mejla facebooksupport, det verkar konstigt. Jag har tagit bort tickern, med lite trixande. Vill inte veta att "Pia har kommenterat Evas status: Så bra!" Särskilt som jag inte vet vem denna Eva är. Nu kommer ju facebooks timeline, ska nog hitta ett sätt att undvika den också :o | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-16 07:46 | |
![]() | Vad är nu timeline? | |
| Filurflizan | 2011-12-16 09:33 | |
![]() | jag stötte på timelinen igår för första gången , den var obehaglig ...hehe | |