Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 453 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| azen - Ej medlem längre | 2011-12-16 09:27 | |
![]() | Mona Sahlins berömda kontokort auktioneras ut! Var nära på att sätta morgonkaffet i halsen när jag läste i tidningen att Mona Sahlins "berömda" kontokort ska auktioneras ut. Pengarna kommer att gå till musikhjälpen. Länk till auktion: www.tradera.com/mona..._1 45558048 Vad tycker ni om detta? | |
| Bitte - Administratör | 2011-12-16 09:32 | |
![]() | Tycker det är en kul grej och varför inte pengarna ska dessutom skänkas vidare till Musikhjälpen. Bitte | |
| azen - Ej medlem längre | 2011-12-16 09:41 | |
![]() | @Bitte: Precis, tycker också att det är mycket bra att pengarna går till välgörenhet. Då kanske kortet "gör rätt för sig"... :D | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2011-12-16 09:49 | |
![]() | Helt ofattbart att det fortfarande - 16 år senare - tjatas om detta! Ingen har väl fått tugga Toblerone så länge? | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2011-12-16 09:58 | |
![]() | En riktigt kul grej tycker jag :) Man kan ju hoppas på att dom auktionerar ut Juholts partiledarpost också, den har ju varit betydligt dyare än vad Sahlins Toblerone var... | |
| __Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:04 | |
![]() | <--- Den här invandraren ruskar förundrad på huvudet. För att en del är då verkligen motsägelsefulla i sitt språkbruk - gång på gång. Om man nu tycker att kontokortsauktionen är bra, varför då sätta morgonkaffet i halsen? ^^ Jag trodde att man gjorde det bara om man reagerat negativt på något... I övrigt håller jag med skribenten ovan. Det är helt bisarrt att Sahlin fortfarande ska behöva bli utsatt för tjatet. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:06 | |
![]() | Ni tror att det bara handlade om ett Toblerone? Nej, men tanken är väl bra om det går till välgörenhet, fattar bara inte vem som skulle vilja ha kortet? | |
| azen - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:07 | |
![]() | Fast jag ser inte detta som något negativt Nanna, tycker du inte det är bra att pengarna för kortet går till välgörande ändamål? | |
| __Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:11 | |
![]() | LOL | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:34 | |
![]() | VonSchnygg (håller med där!): Det som det handlar om är att Sahlin, förmodligen pga hennes partifärg, fortfarande får sota för de synder hon begått för läääänge sedan. Reinfeldt anställde en barnflicka med 40% under kollektivavtalet - vem bryr sig, vi jagar en sosse istället! Borg hade svart städhjälp (NEJ ingen afrikan, utan svart pröjs) - skit i det, vi jagar en sosse istället! ...eller ska vi annonsera ut just Borgs städhjälp till välgörande ändamål också? | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2011-12-16 10:56 | |
![]() | ...och där försvann VonSchnygg resp ullis1164s senaste inlägg...vad hände tro? | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2011-12-16 11:02 | |
![]() | Ja det gjorde dom?? Är det censur i det här forumet????? Och vad var det som blev bortcensurerat i så fall? | |
| Tommy 1979 | 2011-12-16 11:03 | |
![]() | Det här med att Sahlins kontokort auktioneras ut ser jag väl mer som en kul grej - hon verkar ju dessutom ta det hela med humor själv. Men däremot är det helt sanslöst att hon, precis som BSKV och Nanna påpekar, fortfarande ska behöva ta skit för det där. Visst var det klantigt, men kom igen, någon preskriptionstid måste det väl ändå finnas? | |
| marmeladov22 | 2011-12-16 11:21 | |
![]() | speciellt när det finns värre brott | |
| dannyboyFFS | 2011-12-16 12:05 | |
![]() | Jag hade lagt ett bud om det inte va klippt. Tillgång till Sveriges ekonomi ju | |