Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 12:26 | |
![]() | Världens stängaste föräldrar på tv just nu världens strängaste föräldrar,vad tycker ni om detta sätt att behandla unga vuxna på ? | |
| marmeladov22 | 2011-12-29 12:27 | |
![]() | det låter inte bra alls vågar inte titta | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-12-29 12:30 | |
![]() | the fritzl-show? | |
| bokmärke | 2011-12-29 12:34 | |
![]() | Låt var och en få bestämma själva. Vad är det som säger att just vi gör rätt? :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 12:44 | |
![]() | recidi,näst intill så är det så,hur kan pappan behandla sin dotter så,jag får mag katarr av att bara av att höra honom | |
| bokmärke | 2011-12-29 12:48 | |
![]() | byta då kanal :) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2011-12-29 12:53 | |
![]() | Gillar inte när föräldrar försöker dressera sina barn så att de blir som lydiga hundar. | |
| slånbär | 2011-12-29 12:53 | |
![]() | ok- är detta en tråd för dom som just nu sitter och tittar på ovannämda program eller kan man få en liten beskrivning kanske? För själv är jag på jobbet ( har rast just nu) så tv tittande är inte ett topic just nu. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2011-12-29 12:59 | |
![]() | Jag har sett programmet på tv en gång för länge sedan. Amerikanska tonåringar som inte uppför sig hemma skickas till en familj med välartade barn där allt är frid och fröjd för föräldrarna och barnen aldrig bråkar. Föräldrarna har total makt över barnen som inte verkar få tänka och känna utan godkännande från överheten. De får ordning på ungarna som gör avbön för sina biologiska päron och slutet är lyckligt...;-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 13:01 | |
![]() | slånbär du får se reprisen eller tv4 play,detta är värt att diskutera specielt med dig ,för vi är så olika | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 13:02 | |
![]() | det är några amrekanska tonåringar som flyttar hem till en sträng familj i Indien,och försöker leva deras liv | |
| slånbär | 2011-12-29 13:06 | |
![]() | Nä du Ttiittii-Jag lägger inte min tid på att kolla på skitprogram på tv så det kan kvitta. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 14:02 | |
![]() | slånbär,det håller på fortfarande och eftersom du tycker att det är skitprogram,så gör natuligtvis inte jag det,ungarna ska lära sig veta hut på familjens vis | |
| slånbär | 2011-12-29 14:06 | |
![]() | Ttiittii-som du vet är det svårt att hänga med i det du skriver emellanåt så då undrar jag vad du menar med ditt inlägg? Ungarna ska lära sig veta hut på familjens vis? Är det vad programmet handlar om eller så du tycker? | |
| Pandina | 2011-12-29 14:23 | |
![]() | Vad fint med såna samhällsinsatser - att städa upp bråkiga ungar. Och vad bra att allmänheten får lära sig hur man gör genom att titta på. Har inte sett programmet, däremot har jag sett Supernanny eller vad det heter. Fantastiskt. Misstänker att flera häromkring har sett det, för alla grannungarna är numera EXAKT lika lydiga gentemot sina föräldrar. :) Vi har ju redan ett par hundprogram också, så världen håller redan på att bli en bättre plats för oss redan väluppfostrade. ...undrar när de börjar med kattprogram? Mina katter hoppar upp på bordet och det tycker inte jag om. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-29 19:08 | |
![]() | supernanny är det sjukaste jag sett ever,skämspallar,sjuka föräldrar som inte ger sina barn kärlek,undra på att deras barn är som dom är.jag vet inte om dessa barn i dom här programmen betedde sig illa hemma för jag såg inte från början | |
| henrik_l | 2011-12-29 20:49 | |
![]() | är det sånt här jävelskap man betalar tvlicens för. ge mig lite bra tv istället! jag skiter väl i folks ouppfostrade ungsatar, folks bitska hundar osv osv. *suck* | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-29 21:11 | |
![]() | Men Henrik, det är väl bra att det finns program om lite av varje. Jag hatar sport tex, det sänds en hel del av den varan eller hur. Supernanny har jag tittat på ett par gånger, det verkar ju fungera bra, visst, hemska föräldrar vissa, men resultatet har varit bra - de gånger jag sett. Kan inte uttala mig om trådens program, men det verkar inte bra. Lagom med gränser och normer för ett barn är nog det rätta enl mej. Gissar att det kommer från USA? Däremot undrar jag om ni sett "gränslösa barn" - ja - också USA. Tittade 10 minuter, stängde av då mamman till ett barn handlade godis till barnets födelsefest för c:a 4000. DOLLAR. | |
| Måns_E | 2011-12-29 21:18 | |
![]() | För TV4 betalar man väl inte TV-licens? | |
| skrabban | 2011-12-29 21:27 | |
![]() | TV-Licens betalar man för att man har en TV. | |