Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade9
Mobilspel
Pågående18 984

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Poussitiv - Ej medlem längre2012-01-08 02:30
Antal inlägg: 1099

Facebook
Vad gör ni på Facebook hela dagarna? Jag är inte medlem men är nyfiken. Berätta!

Challe_B - Ej medlem längre2012-01-08 02:41
Antal inlägg: 5853

kollar vad andra skriver, skickar länkar, chattar,

Frajtan2012-01-08 02:46
Antal inlägg: 85

muttrar över att jag borde installera någon form av bebis/föräldrafilter. jag håller på att gå under i regnet av ultraljudsbilder, annonseringar om graviditeter, förlossningar och framsteg hos de små. folk får gärna skaffa barn, o jag har inget emot dem, men jag har väldigt svårt för folk som förlorar sin identitet i samband med att de blir gravida, klämmer ur sig något. funderar starkt på att radera min profil, men drygt att bli av med det enkla sättet att hålla kontakten med alla resevänner runtom i världen...lyxproblem, men folk borde ha lite bebisdistans...

MeeleX - Ej medlem längre2012-01-08 02:52
Antal inlägg: 355

De "gillar" varandras statusar o pokar på varandra

shulten2012-01-08 02:59
Antal inlägg: 1424

Förnärmar och skriver elakheter.

Megaherz2012-01-08 03:10
Antal inlägg: 3304

tittar på porr. eller nä, det var inte facebook :o

Håller kontakten med familj och vänner från sverige. Raderar fyllebilder folk laddar upp på mig.

Mindymoo2012-01-08 07:48
Antal inlägg: 1743

Hittar folk jag tappat bort, håller koll på vad vännerna och släkten har för sig på olika håll i världen, deltar i roliga grupper - ord, musik, Göteborgsnostalgi, m m. Och några yrkesgrupper där man kan tipsa varandra och ge goda råd. Efterlyser övernattningsmöjligheter när jag reser bort, och kattvakt (slipper ringa runt till tio vänner för att se om nån kan ställa upp...) Lyssnar på andras musiktips. Extra plus att man blir påmind om folks födelsedagar. Lätt att chatta.
Filtrerar bort löjliga spel, folk som tjatar, porr, m m. Blockerar gamla trista arbetskamrater :)

Triss - Ej medlem längre2012-01-08 08:59
Antal inlägg: 417

Folk berättar vad de ätit/ska äta till middag. Att det var bilkö på vägen hem, mm.mm. Sen kan "kompisarna" gilla detta. Jag har inaktiverat mej på FB. Är helt ointresserad av ovanstående.

anka_i_potta - Ej medlem längre2012-01-08 09:26
Antal inlägg: 439

Vad fejjan visar är vad du ber den visa. Mitt flöde är fullt av färska videolänkar, olika artiklar som jag oftast finner intressanta, nysläppta låtar från mina favoritartister...

självklart slinker ett och annat ointressant inlägg igenom, men eftersom världen inte kretsar kring mig lika lite som runt mina bilköande vänner så gnäller jag inte över sånt.

swingmatism2012-01-08 09:36
Antal inlägg: 509

Bekräftelse. Själv har jag inga "vänner" kvar i Sverige eftersom jag inte hade FB då jag lämnade landet för tre år sen - vanlig post eller mail duger ju som inte.

Gelatinös2012-01-08 11:43
Antal inlägg: 130

Har några som ständigt lägger ut väldigt roliga historier. Garvar högt :)
Håller kontakt med barndomsvänner som är utspridda över både detta och andra länder.
Har god koll på mina ungars och deras vänners förehavanden. Utan att snoka :)
Stör mig inte ett dugg på några inlägg. Kan bero på att jag har vettiga vänner? Eller inte hakar upp mig på petitesser?
Vet när, var, hur det är party.
Spelar Bejeweled.
Ungefär så.

Saldina2012-01-08 12:01
Antal inlägg: 163

Jag är dålig på att ringa mina vänner, men genom Facebook kan jag ändå hålla koll på vad som händer i deras liv.

Mouche - Administratör2012-01-08 12:05
Antal inlägg: 24193

Använd någon av de Facebook-trådar som redan finns.

Mouche

Mouche - Administratör2012-01-08 12:07
Antal inlägg: 24193

Glömde länken:

www.betapet.se/forum...ch creator=

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?