Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 002 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| måzepig | 2012-01-09 11:26 | |
![]() | Pointshop - grrr Jag har varit dum nog att nappa på ett erbjudande om en jul-CD för fem kronor (ett VIP-medlemskap prova på-erbjudande i 14 dagar). När två veckor gått drogs ytterligare 360 kr från mitt konto ... för att jag inte sagt upp medlemskapet. Visst, det var mitt fel egentligen, för att jag inte orkade läsa ALLT det finstilta. Nån mer som varit med om detta? | |
| Mindymoo | 2012-01-09 11:44 | |
![]() | Man gör såna misstag en gång. Been there, fast inte pointshop men nåt annat sånt. Nu läser jag på. och räknar. T ex fick jag erbjudande om gratis videokamera... fast sen skulle man prenumerera på nån tjänst för "endast" 320 i månaden :P Och jag tänkte "Ånä, den gubben går inte". | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-09 11:51 | |
![]() | Kom i håg ingen hälsokost prova på paket gratis,du är fast,ingen hemsida för löjligt lågt pris du är fast,ingen kallsing klubb du är fast,rakhyvlar,recept,vit aminer,alovera,det är bara tiden so begränsar listan,inget är gratis på sikt | |
| Mindymoo | 2012-01-09 12:01 | |
![]() | - det enda jag lyckats planera mig in och ut ur är bokklubbar. Om en snygg väska kräver att jag köper två böcker så - böcker köper man ju ändå :D | |
| måzepig | 2012-01-09 19:08 | |
![]() | Det går allt att få rätt ... om man bara är tillräckligt envis. Efter fem-sex "tyvärr kan vi inte återbetala dina pengar-mejl" från Pointshop skrev jag detta. (Deras svar följer.) Jag blir mer och mer fundersam. Texten som beskriver det ypperliga erbjudandet är skrivet i skarp kontrast: vitt på turkos bakgrund, medan de VIKTIGA reglerna knappt är synliga, eftersom de är skrivna i ljusblått på ljusblå bakgrund. Varför? Vidare förväntar ni er att man ska läsa 711 ord för att man ska veta vad man förbinder sig till (dvs. texten under Villkor). När jag skriver in följande söksträngar på Google (begränsade till enbart "sidor skrivna på svenska"), får jag ett oroväckande antal träffar. Har ni frågat er vad det kan bero på? pointshop + varning: 50700 pointshop + akta er: 14100 pointshop + lurendrejeri: 14600 pointshop + lurad: 24800 Jag hävdar fortfarande att jag bör få mina pengar tillbaka. Ni framstår inte som seriösa - om ni vore det skulle ni var måna om att i den väl synliga texten, dvs. där erbjudandet anges, också tala om att medlemskapet förlängs, så att man inte (om man nu är så godtrogen) bara tror att det endast är ett riktigt bra erbjudande man nappar på. Deras svar: Hej XXX, Vi vill självklart inte ha missnöjda kunder, som inte känner sig förstådda med vårt koncept. Därför kan vi erbjuda återbetalning av de 360 kronorna. Återbetalningsblanketten hittar du här. Var god och fyll i den korrekt med din underskrift och skicka den tillbaka till oss per post till adressen på blanketten eller per e-post till XXX. (Ifall du skickar den per e-post, behöver du en skanner, för att få din underskrift med i blanketten) | |