Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 005

Forumkategorier

Användare Inlägg  
rotfyllning2012-01-10 14:04
Antal inlägg: 29

TV 4, seriösa?
Man kan ju verkligen undra vad TV4 är för företag egentligen?
Här visar de bilder från matchen tillberga-västerås i bandy och låter det gå ut vad Fosshaug säger när han blir utvisad. Alla insatta vet att killen har adhd, och ändå låter de hela Sverige höra vad han säger i ett sådant läge!?!?! Heder åt TV4.

MrMalibu - Ej medlem längre2012-01-10 14:06
Antal inlägg: 96

Har du också, ADHD?

rotfyllning2012-01-10 14:08

Nä, hur så?

MrMalibu - Ej medlem längre2012-01-10 14:11

Vad är det då att bli upprörd över? Det finns fler kameror, fler mikrofoner nu på idrottsevenemang - oavsett om det är friidrott, fotboll, ishockey, bandy, handboll. Ja, you name it. Sen är ju Tv4 en reklamfinansierad kanal. What to expect?

rotfyllning2012-01-10 14:13

Vad har det att göra med om jag har adhd eller inte?

EpsilonNoll - Ej medlem längre2012-01-10 14:18
Antal inlägg: 493

Undrar också!

Anden_88 - Ej medlem längre2012-01-10 14:23
Antal inlägg: 313

Jag gillade TV4 skarpt när jag var mindre. Nu har det svängt, rejält.

Alla deras nya program är köpta, inga egna nya program. Segt och utdraget, massa reklam. Inte bara det att dom tar program från andra länder som förr, nu tar dom sånt som gick på andra kanaler här i Sverige förut också. Köpa big brother som tidigare var dåvarande skandalkanalen kanal 5's skandalprogram.... ja där passerade dom en gräns. Ta in Oldsberg och Hellberg och i princip kopiera ett program från SVT, köra ännu ett "det är bara rösten som räknas-program" som TV3 nyligt sände är en annan grej. Det går att fortsätta, jag stannar där.

Dom hade sin trevliga hemsida, blip.se- ditt vardagsrum på nätet. Kul och trevligt initiativ, TV4 var trots familjekanalen med fredag/lördagskvällsunder hållningen, så att dom skapade en sån sida passade helt ihop med bilden av kanalen. Den sidan, med ett så pass stort användarantal som dom lyckades skaffa sig, lyckades dom med att missköta rejält. När den inte längre gick med vinst stängde dom ner den, trots att många betalande eldsjälar, vars liv mer eller mindre enbart kretsade kring den sidan.

Kommersialismen styr TV4 hel och hållet.. Dom vill bara tjäna pengar. Allt som TV4 gjorde bra, gör dom inte bra längre. Så nu när du tog tillfället i akt att hacka på TV4, kände jag mig tvungen att haka på. Jag börjar faktiskt mer och mer uppskatta SVT för övrigt, även om det även där finns en del förbättringar som kan göras.

rotfyllning2012-01-10 14:29

Ja det fattas väl bara att de börjar med nåt program som ska följa med kändisar in på skithuset också....
Och det vore kanske i din smak mrmaribu

MrMalibu - Ej medlem längre2012-01-10 14:40

rotfyllning: Varför skulle jag uppskatta något sånt? Och min fråga om du har ADHD eller inte handlade mer om din "upprördhet" över att Tv4 gått så långt när de "hängt ut" Fosshaug pga att han var... "upprörd". Jag tyckte det fanns vissa likheter.

Monamie862012-01-10 15:07
Antal inlägg: 35

vad spelar det för roll, spelar väl ingen roll om han har adhd, han får väl stå för det han säger ändå och är det direkt så vet väl inte tv4 vad han kommer att säga... folk bryr sig för mycket...

rotfyllning2012-01-10 15:24

Monamie, det är så att i alla tider har sporter som bandy och hockey varit till för att unga män och kvinnor ska få avreagera sig lite. När då något penningsuget tv-bolag sticker fram mikrofoner i lägen där människor mer än vanligt befinner sej i situationer av affekt är det att gå över en gräns som jag ser det.

Så att nästa steg kanske blir toalettbesök med kändisar är kanske ingen otrolig tanke....

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?