Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2012-01-15 20:17 | |
![]() | osportsligt uppträdande Jag blir så trött på osportsligt uppträdande, inte första gången representanter för f.d Jugoslavien inte kan bete sig som folk. I handbolls EM buar publiken så fort Svenskarna har bollen. | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2012-01-15 20:19 | |
![]() | Är det osportsligt att bua? Det är en del av spelet, i fotboll och hockey buas det ju ofta. Kasta in grejer dock, det är osportsligt. | |
| kajix | 2012-01-15 20:20 | |
![]() | Kommer vi att förlora pga detta? | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2012-01-15 20:21 | |
![]() | att bua under nationalsången kan jag också tycka är osportsigt | |
| mrperfect | 2012-01-15 20:25 | |
![]() | Makedonien är nog så dåliga att buandet inte hjälper, vi får hoppas det. att bua under nationalsången är verkligen det ultimata osportsliga uppträdandet, då har man inte fattat vad sport är till för. | |
| rebell99 | 2012-01-15 20:38 | |
![]() | Längesedan du var på ngn sport tillställning ? Hört talas om tex derbym mellan AIK - DIF ? Finns tyvär ingen anledning att gå utomlands för att hitta osportsligt uppträdande. Sveriges läggmatch i Ishockey Finns många ex på svenskt osportsligt uppträdande. | |
| levakdörB | 2012-01-15 20:41 | |
![]() | Vissa dagar skanar man Slobodan Milosevic...iofs jag hade också blvit en aggressiv mobbare om jag bott i former jugoslav republic of macedonia (ursäkta stavningen men poängen är tydligt) | |
| mrperfect | 2012-01-15 20:52 | |
![]() | rebell, du har nog rätt där | |
| jocke66 | 2012-01-15 20:55 | |
![]() | Det enda osportsliga jag tycker under denna match är att några suportrar kastar in saker på banan. Att de sen buar och hejar och påverkar så gott de kan är väl bara bra det är ju det som ger stämmning under idrott. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-01-15 23:26 | |
![]() | Ska bli intressant att se matcherna mellan Makedonien, serbien och kroatien! DÄR kan vi prata om osportsliga matcher! Senast de begavs sig mellan kroatien och serbien, vände de serbiska fansen ryggen mot planen under kroatiens nationalsång och visade långfinger. | |
| The_Viking | 2012-01-16 00:56 | |
![]() | För min del så är det osportsligt att bua under nationalsång och i koncentrationssporter som tex i baksvingen på golf. Annars så tycker jag det blir grymt skön stämning om det görs som det gjordes i handbollen ikväll eller tex när man möter Turkiet i turkiet i fotboll. Tom spelarna tycker ju att det är grymt inspirerande och inte ett dug osportsligt. | |