Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Msvensson | 2012-01-16 19:45 | |
![]() | Bör Carl Bildt avgå redan nu? Jag är trött på allt smutskastade på Håkan Juholt. Alla bara gräver, gräver och gräver för att skada, skada och skada. Visst, om det är en sådan politiskt diskussion ni vill ha... Då kan vi ställa frågan... Bör Carl Bildt bör avgå redan nu? (Som ett svar på tråden om Julholt) Samtidigt som Libyens diktator försökte krossa det folkligt uppror med våld och övergrepp i våras sa Carl Bildt att ”nu handlar det inte om att stödja den ena eller den andra. Det handlar om att försöka få till stabilitet och en rimlig utveckling”. Ren Skandal... Lundin Oil har tecknat ett samarbetsavtal med den syriska regeringen och det statliga oljebolaget Syrian Petroleum Company. I höstas motsatte sig Sverige, som enda EU-land, att unionen skärpte sina sanktioner mot Syrien. Ren Skandal... Frågan är om Sverige har råd att ha en utrikesminister som gång på gång, i fråga efter fråga, får sin trovärdighet ifrågasatt. | |
| Observer | 2012-01-16 19:46 | |
![]() | JA, låt han gå. Ju fortare desto bättre | |
| doris-dill | 2012-01-16 19:47 | |
![]() | Ja, det bör han | |
| slånbär | 2012-01-16 19:51 | |
![]() | Absolut!!Han borde ha gått för länge sedan-arrogant och stöddig är han och en väldigt hal politiker vid intervjuer. Han och hans läskiga fru kan flytta till Italien och leka med dom andra korrupta politikerna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-16 19:54 | |
![]() | Carl är mycket kunnig,och bör sitta kvar.Libyen är det enda land i världen utan skulder | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-16 19:58 | |
![]() | Jag tycker han verkar bra. Kan tänka mig att de två skandalexempel TS tar upp bara är trams. Orkar i dagsläget inte genomföra de två, tre musklick som brukar krävas för att ta reda på hur det egentligen ligger till, men rent empiriskt tycks alla sådana här ''scoop'' mot CB handla om missförstånd eller ren lögn. | |
| Defrob | 2012-01-16 20:10 | |
![]() | Jag tycker Bildt skulle avgått för 20 år sedan. Men visst har han en viss kompetens ändå. | |
| Msvensson | 2012-01-16 20:26 | |
![]() | jpcnrd Om Alliansanhängarna kommer med trams mot Juholt kan väl jag komma med "trams" mot Carl Bildt? Det är väl ingen skillnad. | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2012-01-16 20:29 | |
![]() | han är mer en skavlan typ :) borde avgått eller aldrig blivit politiker,han tänker bara på pengar !!!!!!!!!!!!!! | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2012-01-16 20:55 | |
![]() | typisk svensk avundsjuka-pengar=fult | |
| le-lou | 2012-01-16 20:56 | |
![]() | nej han bör inte avgå. | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2012-01-16 20:57 | |
![]() | tyckte det var helt rätt då Horace sa att Tyskland var Sverige för vuxna svenskar- då fick nog mången svenne ett chips i halsen | |
| slånbär | 2012-01-16 20:59 | |
![]() | Om man är politiker av såpass hög dignitet så bör man inte vara personligen involverad i andra länders tveksamma affärer. det brukar kallas korruption. Ttiittii-jisses-var får du allt ifrån?? libyen enda landet i världen utan skulder?? Källa på det? För var jag än tittar på nätet så finns Libyen inte med någonstans som ett exempel på enda landet utan skulder. | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-16 21:23 | |
![]() | jpcnrd ''Om Alliansanhängarna kommer med trams mot Juholt kan väl jag komma med "trams" mot Carl Bildt? Det är väl ingen skillnad.'' Problemet är att tramset mot Juholt kommer från samma människor som tramsar med Carl Bildt. Dvs. journalister på Aftonbladet och DN (förmodligen besvikna socialdemokrater). | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-16 21:24 | |
![]() | rättelse ovan: jpcnrd = Msvensson | |
| shulten | 2012-01-16 21:30 | |
![]() | Ang. Libyen ttiitti Diktatorer finns det mer än en handfull av i Arfrika. Kadaffi var en av de, men han gjorde samtidigt Libyen till ett av de mest utvecklade länderna i Afrika. Hans stora misstag var att utmana petrodollar systemet! Libyen har även olja och världens 25:e största guldreserv. Uppskattningsvis har Libyen 144 ton guld och det libyska guldet kommer snart eller har hamnat.... ja vart? Grattis Libyen till era nya koloniherrar!! =) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-16 21:31 | |
![]() | shulten,exakt den som lever får se:) | |
| fezens | 2012-01-21 19:04 | |
![]() | Mediadrev Det är väl inte konstigt att mediadrevet skördat ännu ett offer i form av Juholt. Han har ju onekligen gjort bort sig och har ju även haft en tveksamheter i sin privata ekonomi. Men det jag inte förstår är varför inte drevet sätter in mot Carl Bildt?!?!? Den mannen har ju tjänat pengar i ett bolag som kanske deltagit i folkmord för oljepengars skull? Varför gör ni inget i denna fråga journalister? Är det bara sossar som är tillåtna villebråd? | |
| Lillstölla | 2012-01-21 19:05 | |
![]() | Jupp, väck med honom! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-21 19:11 | |
![]() | "Är det bara sossar som är tillåtna villebråd?" Känns inte det tydligt nu? | |