Spelrum
Giraffen23
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade31
Mobilspel
Pågående19 024

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Swiskonet2012-01-22 12:01
Antal inlägg: 27

Gillar du att spexa och apa dig?
Jag gillar att fotografera. Sprallig är jag visserligen, men ingen linslus. Därför undrar jag om det finns några här som tycker att det skulle vara kul att ställa upp och bli fotograferade i humortemat? Bra om Ni inte bor allt för långt ifrån Karlsborg. Jag brukar vistas i Örebro, Skövde, Tibro, Hjo, Askersund, Mariestad, Kumla så någonstans däromkring vore ju inte dumt.
Jag är helt seriös och fotar bara för nöjes skull. Är alltså inte någon fotograf i ordets rätta bemärkelse. Däremot tävlar jag med mina bilder ibland.

Låter det intressant så var inte rädd att höra av dig.

Swiskonet2012-01-24 12:47

Såååå många som kollat in dessa rader men ingen tuff nog att svara :(

Gautama2012-01-24 12:53
Antal inlägg: 6854

Det kan ju vara så att man inte är intresserad heller. Idag kan ju alla fota i stort sett, alla har en kamera och man kan ta så fina, roliga, fula bilder själv. Tror att det kan vara därför som intresset inte är så stort.

slånbär2012-01-24 13:33
Antal inlägg: 5539

Tror som Gautama-brist på intresse helt enkelt. Många är ju här just för att det är på nätet och man kan ta sig en stund då och då att tjöta lite men att pallra sig iväg och göra något IRL är väl helt enkelt inte så intressesant för folk.

exotica2012-01-24 18:01
Antal inlägg: 134

Har samma intresse som du..tycker det är jättekul att fota människor i konstens syfte...
Alla kan fota...men alla är kanske inte intresserad av att göra konst av sina bilder...
Jag bor alldeles för långt bort fr dig tyvärr...
Pushar här o hoppas det finns någon som är intresserad av det o bor närmare..
Hade varit kul o se dina verk...har du ingen hemsida...tror att det hade gett en bild av hur det kan vara.
Lycka till!

Swiskonet2012-01-24 18:35

Hej och tack för att det finns några som svarade trots att Ni inte var med på noterna ;)

Åhh exotica ... så synd att vi inte bor i närheten av varandra för då kunde vi ju kunnat ge oss ut och fotat tillsammans. Ibland behöver man ju någon som drar en i kragen också. Synd att man inte kan lägga in bilder här. Fast å andra sidan är det ju inte säkert att modellerna vill ligga på den här sidan på nätet.

Ha de gott alla som svarade!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?