Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 08:24 | |
![]() | Behöver lite råd i detta det finns en grabb som är 19år,han har bara musik i huvudet,och en kompis som han träffar en gång i månaden,han verkar inte lida av sin ensamhet,sen finns det en 17 årig kille på samma gymnasieskola som lider av sin ensamhet,hans största önskning i livet är en vän han har mer i huvudet en musik men det är övervägande,jag vill inget hellre en att dom här killarna ska hitta till varandra,jag är ganska säker på att dom kommer bli vänner för livet,men hur göra? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 09:07 | |
![]() | ingen som har någon ide,om hur går till väga? | |
| gnill | 2012-01-24 09:09 | |
![]() | Det hänger väl på hur du känner dem, det är ju svårt om man är anonym att sammanföra folk. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 09:19 | |
![]() | jag är inte anonym känner den ena bättre en den andra,och det är bara jag som kan göra någonting för att sammanföra dom,min intution säger mig att dom förmodligen kommer flytta in på hemmet för gamla tillsammans,jag känner det så stark att att dessa två kommer att bli det bästa vänner,men ingen av dom kommer att ta steget att göra sig till vänner,kanske lite assberger där | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 09:25 | |
![]() | Gnill pm | |
| slånbär | 2012-01-24 09:59 | |
![]() | Om du nu känner båda killarna så varför helt enkelt inte prata med dom? Är dom bara helt ytliga bekanta typ-dom går på samma skola som nåt av dina barn men du känner dom inte personligen-då kanske det bara skulle bli konstigt. Men känner du dom och dom vet om varandra men kanske inte har träffats så föreslå att dom träffas tex vid nåt som har med musik att göra. Men bara för att du tror att dom kommer klicka så är det ju inte alls säkert att dom gör det så gör ingen stor affär av det. | |
| VonSchnygg - Ej medlem längre | 2012-01-24 10:14 | |
![]() | Jag känner inte killarna men dom låter rätt olika i mina öron. Om den ena lider av sin ensamhet, så är han antagligen är mer utåtriktad än den andra killen, som verkar ha valt ensamheten själv och därmed inte "lider" av den heller. Sedan kan två år vara rätt stor åldersskillnad i tonåren. Jag tror att det är svårt att konstruera vänskap på ett sådant vis, i alla fall när det gäller tonåringar, det är så många faktorer som spelar in och är viktiga för dom.... | |
| Cardis | 2012-01-24 10:17 | |
![]() | Kan du inte be din "gud" att fixa det? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 11:06 | |
![]() | Cardis,självklart har jag bett Gud om hjälp,och det är klart det kommer att lösa sig,Gud använder oss människor som redskap | |
| slånbär | 2012-01-24 11:10 | |
![]() | Ja men dåså då är det ju nema problema då. Vi här lär ju inte kunna tillföra någonting konstruktiv då. | |
| Gautama | 2012-01-24 11:13 | |
![]() | Cardis det var väl lite väl hånfullt, onödigt kan jag tycka. | |
| swingmatism | 2012-01-24 11:18 | |
![]() | Gautama, det är väl en fullständigt relevant och ärlig fråga. Det kan tyckas lite hånfullt och onödigt när folk säger att de ber till sin gud - men man kan inte haka upp sig på allt här i världen. | |
| Gautama | 2012-01-24 11:20 | |
![]() | Om det är en relevant fråga så är man inte särskilt upplyst om religion. Gud fixar inte allt precis. | |
| swingmatism | 2012-01-24 11:21 | |
![]() | Och vad frågan i öppningsanförandet anbelangar så tror jag inte riktigt på det där med att sammanföra människor som inte redan hittat varandra genom gemensamma nämnare och intressen. Men man kan ju, i all enkelhet, framföra sin idé till den ene eller den andre parten som det gäller. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 11:30 | |
![]() | sabba inte min tråd nu!jag respekterar att ni inte har en tro,respektera min tack,återgå till huvudfrågan | |
| swingmatism | 2012-01-24 11:34 | |
![]() | Gautama, vad vet du om andras gudar? | |
| Gautama | 2012-01-24 11:34 | |
![]() | Nu försvarade ju jag dig ttiittii, men det märkte du kanske inte? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 11:36 | |
![]() | Gautama jag märkte det 1000 tack.men lite för många trådar spårar ut i min tro | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-24 11:37 | |
![]() | slånbär det finns förmodligen någonting annat du kan göra | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2012-01-24 11:52 | |
![]() | Konsert? | |