Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pion ekrot | 2012-01-24 20:42 | |
![]() | Vilken är Stockholms bästa restaurang? Gondolen kan ha magiskt god mat men är samtidigt inte extrem-dyrt. Garlic n shots och Koh pangan är helt ok men jag skulle gärna vilja ha fler förslag folks. Var kan jag få riktigt bra mat till överkomligt pris i Stockholm? | |
| joråsatt | 2012-01-24 20:45 | |
![]() | För att svara på rubriken: Ingen aning. Men jag gillar Vapiano jättemycket! God, italiensk mat, god dryck och mysig atmosfär! :) | |
| Gautama | 2012-01-24 20:49 | |
![]() | Nu är jag tråkig, brukar tjata om denna restaurang så fort det kommer på tal. Hermans har sjukt god mat enligt mig:-) | |
| shulten | 2012-01-24 20:50 | |
![]() | Portofino vid Zinkensdam. Familjär, och fantastisk italiensk mat! | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2012-01-24 20:52 | |
![]() | Stockholms godaste tapas och en härlig stämning hittar du på Ole´Ole´på Hantverkargatan, ingen lyxkrog men riktigt mysigt. | |
| shulten | 2012-01-24 20:53 | |
![]() | Koh pangan. Har tydligen bytt ägare. Inte alls lika bra mat som tidigare, enligt rykten. =( | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2012-01-24 20:59 | |
![]() | Matbaren!!!! ligger på södra blasieholmhamnen 6 ,,,VÄRT att testa lovar jag dig !!!! | |
| GlaLax | 2012-01-24 21:07 | |
![]() | Jag håller med shulten. Portofino är värt ett besök! | |
| gnill | 2012-01-24 21:09 | |
![]() | Portofino: JA. Också ligger det en korsikansk restaurang med mycket god mat nära Sveavägen (minns varken namnet eller adressen nu). Sen tycker jag att konceptet Smak på restaurangen (den heter bara så, restaurangentm.com/ ) är väldigt gott och trevligt. Massa smårätter där man väljer utifrån smak. Där har jag upptäckt helt nya smakkombos (Som att kummin är underbart ihop med lax t ex) som jag har haft nytta av. Vissa restauranger har ju en underbar miljö och att sitta i dessertrummet på Cloud Nine (vid Norra Bantorget), i ett bås bakom sammetsdraperier och välja från deras dessertmeny med utvalda dessertviner -- det är lyx-lyx! Fantastisk miljö på det stället. Maten är säkert också bra, emn jag har bara druckit drinkar och ätit desserter där. | |
| gnill | 2012-01-24 21:15 | |
![]() | Kom just på mera: Dado (indisk restaurang) på Tavastgatan. Mysig uteservering på sommaren, extra god indisk mat till bra pris. Och Tabbouli på samma gata om man gillar Meze, mycket prisvärt! | |
| pion ekrot | 2012-01-24 21:20 | |
![]() | Tackar och bockar för alla tips hittills! Superbra. Tycker också Koh Pangan var bättre förr, blev lite besviken när jag var där sist. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2012-01-24 21:23 | |
![]() | Hur kunde jag glömma Linguini :) Romantisk italienare med riktigt bra mat och vin. Lite undanskymd på Frejgatan men väl värd ett besök. info.aos.se/sajter/l...in i/2.html | |
| shulten | 2012-01-24 21:25 | |
![]() | Tydligen nått syrianliknande folkslag som har tagit över Koh Pangan, så thailändarna har flytt... så jag inbillar mig att den inte kommer att bli lika bra som förr... | |
| Miss_jk | 2012-01-24 21:55 | |
![]() | Heléns Krog på Sankt Eriksgatan. Mycket bra mat. Underbara köttbitar. Raw på Rörstrandsgatan. Japansk sushi- och grillrestaurang. Grym fisk! Mellow and Tiki Room på Birkagatan. Grymt bra mat! Har ätit både fisk och kött, och det har vart fantastiskt! (Maten skall ätas på Mellow. Tiki Room är baren med en betydligt enklare meny.) Lilla Pakistan på Sankt Eriksgatan. Stockholms enda Pakistanier, och riktigt riktigt bra. | |
| Injicera jul - Ej medlem längre | 2012-01-24 21:57 | |
![]() | Lokala pizzerian. Dom säljer ingen pizza, det är karaoke på fredagar och man kan köpa hem öl. | |
| shulten | 2012-01-24 21:57 | |
![]() | Japp, Heléns Krog är bra. Bra ställe om man är ute i sista minuten till helgen och vill ha ett bord! =) | |
| Maradona1986 | 2012-01-24 22:36 | |
![]() | Är frågan Bästa Restaurang eller Vilken Restaurang rekommenderar du? Om det handlar om Bästa Restaurang, så är mina favoriter 'Paul & Norbert', 'F12' och Mathias Dahlgrens 'Matsalen'. Alla fantastiska restauranger, men med en ganska ansenlig prislapp. Några favoriter som jag kan rekommendera, som inte nödvändigtvis kostar lika mycket, är 'Råkultur' (stans bästa Sushi), 'Och himlen därtill' samt 'Tranan'. Inte nödvändigtvis stans bästa restauranger, men var och en på sitt sätt värda att besöka. | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2012-01-24 22:42 | |
![]() | Niklas Ekstedt, Grill, F12, FineFood, Zea | |
| Riverpoet | 2012-01-24 22:43 | |
![]() | Ett kanske mindre känt tips: restauranggotland.se/ Brunnsgatan. Mysigt och lagom lyxigt utan att vara för dyrt. Gotländska råvaror och trevlig personal. Prova det! | |
| odin - Administratör | 2012-01-24 22:52 | |
![]() | Vill inte vara negativ men, Lilla Pakistan kanske har bra mat, men luktar mögel nere på toaletten. Helens Krog har stora portioner men tycker kvaliten där är lite si och så :D Svartengrens & Kötbaren är riktigt bra om man gillar kött... Smak på restaurangen & F12 är bra, men smakar det så kostar det... | |