Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2012-01-31 16:44 | |
![]() | Windows media player. Nu behöver jag hjälp med min dator igen..., har alltid kollat på filmer genom Windows media player men helt plötsligt när jag ska klicka igång filmerna så kommer detta meddelande upp. "Ett fel uppstod när filen spelades upp i Windows Media Player." Jag provade flera filmer men det funkar inte. Strulet började efter att min bror kopplade in tillfällig hårddisk på min dator för han skulle hämta en del grejer från den. När jag kollar mina program så kan jag inte ens se windows media player. Vad har hänt tror ni? Och hur gör jag för att fixa det? Kan inte ens komma ihåg att jag laddat ner det någon gång, har för mig att det redan fanns på datorn när jag köpte den. Tar tacksamt emot hjälp. | |
| pken86 | 2012-01-31 16:51 | |
![]() | Ladda ner VLC media player, kassera WMP, så slipper du alla problem! :) | |
| Gautama | 2012-01-31 16:54 | |
![]() | Den har jag ju också, men de flesta filmer kommer automatiskt upp i WMP, går det att ändra på något sätt? Jag är usel på datorer. | |
| Gautama | 2012-01-31 16:56 | |
![]() | När jag går in på WMP och försöker ladda ner det så säger sidan att de vill verifiera så att jag har ett äkta windows..., och när jag klickar ja där så kommer det upp ett meddelande att "denna fil kan skada din dator, vill du ändå behålla den?" Det vågar jag ju inte då..., eller? | |
| pken86 | 2012-01-31 16:57 | |
![]() | Ja, det går att ändra. Högerklicka på filmerna, välj "välj standardprogram", då kommer dom alltid öppnas med VLC! :) | |
| Gautama | 2012-01-31 17:01 | |
![]() | Jippi, det funkade pken, tack:-) Men jag undrar ändå vad som hände? Varför har det bara lagt av? Och var på min dator kan jag hitta exakt vad jag har, typ windows XP, 64-bitars eller vad jag har? Fattar ni? :-) Om man ska ladda ner WMP så ska man ju veta vilken version man ska ta, skitsvårt när jag inte vet vad jag har. Jaa, jag är blåst när det gäller datorer, jag erkänner:-) | |
| pken86 | 2012-01-31 17:11 | |
![]() | Så lite så! :) Jag kan faktiskt inte på rak arm svara på varför WMP slutade fungera, men det är ett dåligt program med väldigt många buggar. Så du är inte den enda som haft det problemet! :) Högerklicka på "Den här datorn" eller "Dator", välj "egenskaper", sen ska du kunna se den infon. :) Egentligen ska du inte behöva klicka i sånt själv, det ska den sidan kunna känna av automatiskt... Låter lite konstigt tycker jag, är du verkligen inne på deras officiella sida? :S | |
| Danny_E | 2012-03-05 11:38 | |
![]() | Laddar ner VLC, mycket bra media player spelare | |