Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 098 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-31 17:17 | |
![]() | Fingerprint jag är trött på bibblakort ,HM kort,Ica kort ,apotekskort,statoilkort, Intersportkort,fan och hans mosterkort,mmkort,varför kommer ingen på ett Alltiettkort,trött på en plånbok tjockare en bibeln,när det skulle funka helt utmärkt med fingeravtryck på skärmen?eller ett allt i ett kort vad tycker ni? | |
| pken86 | 2012-01-31 17:21 | |
![]() | Ett enkelt sätt att lösa det problemet på är ju att klippa alla kort som inte går till ditt bank-konto och sen strunta i den minimala rabatt du får på dom andra. I slutändan så går du ändå plus minus noll på att ha dom! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-31 17:29 | |
![]() | jag har slutat med alla kort utom bank kort och bibbla kort och körkort,orkar inte ens se dom där korten längre | |
| _kicki_ | 2012-01-31 17:33 | |
![]() | Men kan man inte bara använda legitimation istället för många av korten? Funkar för mig på många ställen. Kanske inte just ICA, men exempelvis klädbutiker och bibliotek. Min plånbok har blivit mycket tunnare numer:) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-31 17:37 | |
![]() | ja det borde funka med legitimation över allt,ska kolla med våran bibbla om det funkar tack för tippset | |
| FerrariN007 | 2012-01-31 19:48 | |
![]() | Ett kort som fungerar överallt vore ju toppen Tar ju evigheter när man ska leta fram Åhlens kortet eller nå :P nu har jag itne så mycket kort ändå, men ja ser väl andra :D Ett kort för rabatt, ett bankomatkort. Färdigt ! ^^ | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-01-31 19:50 | |
![]() | Hade varit skönt med ett gemensamt bibliotekskort (förmodligen en utopi, ja) jag har just nu elva st. Som jag inte använder samtidigt, nej, men dumt lägga ur dom ur plånboken. | |
| Skblole | 2012-01-31 19:54 | |
![]() | Elva bibliotekskort? www.myfacewhen.com/368/ | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-01-31 20:13 | |
![]() | Elva stycken kräver en förklaring. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-01-31 20:49 | |
![]() | Stadsbiblioteken i Lund, Malmö, Helsingborg, Göteborg, Stockholm, Köpenhamn. Universitetsbiblioteken i Lund/Malmö, Göteborg, Köpenhamn & Stockholm. Och ett på biblioteket i Inverness. Som jag inte använder så ofta... | |
| elgen5 | 2012-01-31 21:13 | |
![]() | Är du så desperat efter rabatten eller? Jag har mitt bankomatkort och struntar i resten. Det är ju ingen som tvingar dig att ha alla dessa kort eller hur. | |
| slånbär | 2012-01-31 22:48 | |
![]() | rabattkorten är ju skitbra att ha även om det borde funka lika bra med körkortet tycker jag. Skulle inte bara skippa rabatten -fatta vad mycket pengar jag får tillbaka på mitt hemköpskort. Flera hundra spänn varje gång bonusen betalas ut-det är finfint att ha lagom till jul tex. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-31 22:51 | |
![]() | jamen varför tar ingen arbetslös patent på det för och blir milijonär? | |
| Skblole | 2012-01-31 23:32 | |
![]() | Tror du har missförstått hur patent fungerar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-31 23:34 | |
![]() | nej inte ett dugg | |
| Skblole | 2012-01-31 23:47 | |
![]() | Då har jag nog missförstått vad du menar. Förstod det som att du menade att man kan ta patent på ett kort. Vad menade du? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-01 07:47 | |
![]() | man kan ta patent på en uppfinning,som tx ett samlingskort med flera chipp eller inbyggda koder och lansera det,ragga ett företag som nappar på en ide | |
| gnill | 2012-02-01 08:26 | |
![]() | Jag hatar också alla kort, och inte minst alla koder! Jag drabbas ofta av kodhjärnsläpp, det är ju inte bara bankkorten och bibblankortet, man måste ha kod till, utan också bankdosan, mobilen, ipaden, det mobila modemet, och alla portkoder. Det måste finnas nåt bättre sätt! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-01 09:06 | |
![]() | Gnill,känner lika,hur ska det bli när man blir gammal på riktigt?det kommer aldrig att funka,det kommer bli en helt ny arbetsgrupp typ gammelekonomiassistenter" Det måste bli en förändring, ja fingerprint systemet finns,men det tar inte fart och kommer igång | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-01 09:40 | |
![]() | på små bolagslistan ligger fingerprint just nu och vaggar | |