Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Naity_ | 2012-02-08 10:28 | |
![]() | Betapetsdikter Blev sugen på att skriva en betapet dikt om hur jag började med det hela, sann historia men kryddat på lite.. En dag av min bror fick jag veta ett ordspel som kallas beta. Min coolhet tänkte, inte kan väl jag gilla sånt här? Den smält bort och jag var plötsligt kär. Ett användarnamn och understreck närmare var jag Tills jag slutligen satt varje dag. Förlustarna var pest men vinsterna gav sådant behag. Plötsligt stod ratingen stilla ett tag. Jag frågade duktiga bror min, hur ska jag göra för att avancera? Inte svårt, du måste lära dig förkortningar medmera. Abc och Tbc är två Lägg C:et ditt på bonusbrickor och poäng du kommer få. Ifall du fiskar upp ett Z var på utkik Kan få dig att förlora, eller göra dig poängrik. Nu är betapets lärdomar till dig försett, men tro mig, det blir inte lätt. Vägen mot de nya tusentalen var lång Vägen längs min panna rann svett. Svårt var det, han hade rätt. Min passion låg då i giraffens rum Men jag blev snart mer nyfiken och fick mig ett hum. In i grisen och vi vart' så nöjda. Större frihet med orden böjda Efter några år har jag hittat min favoritlista Det är helt enkelt min personliga lilla skattkista. Därifrån plockar jag mina mest värdefulla ord. Lär svida för motståndaren, men kan väl knappast klassas som försök till mord? Du hittar mig i de snabbare, gott snack. Det här var allt för mig, tack tack. Hoppas ni gillar den, har ni någon egen betadikt så bara skriv :) | |
| Dumle86 | 2012-02-08 10:35 | |
![]() | bra MEN... www.betapet.se/forum...-0 #1623338 Exakt kopia ovan! Och t.o.m. öppen för inlägg. www.betapet.se/forum...=- 0#541328 www.betapet.se/forum...=- 0#582567 www.betapet.se/forum...=- 0#572638 www.betapet.se/forum...e= -0#28607 www.betapet.se/forum...=- 0#617534 www.betapet.se/forum...=- 0#404207 www.betapet.se/forum...=- 0#231472 Och sist men inte minst direktlänk till själva sökningen: www.betapet.se/forum...ch creator= | |
| Imonai | 2012-02-08 10:35 | |
![]() | Att fastna och spela Kan faktiskt själen hela Det är avslappnande och skönt Och att försöka få mig därifrån är inte lönt! Jag blir avslappnad och mår bra Fast ibland sitter jag hela dan Mat får jag då aldrig i mig Sådana pauser är inte min grej Toabesök är väl den enda som bryter Men då hör jag hur laptopen ryter Haha sämsta rimmen men men x) | |
| Naity_ | 2012-02-08 11:11 | |
![]() | Haha oj tack:) Nejdå den var bra!! | |
| gnill | 2012-02-08 11:45 | |
![]() | Vissa spelar på kul bara några tycker man måste svara, på hh, mors eller hej, men det spelar ingen roll för mej. Jag spelar mest för högre rejting, medan andra hänger på beta för dejting, några snackar ofta i forum, och där kan det bli kackalorum. Starta inte en tråd som redan kan finnas, då kommer du att påminnas; vi har både trådpoliser och värdar, men var inte ledsen om du gör fel - det härdar! | |
| Naity_ | 2012-02-08 22:04 | |
![]() | Grymt gnill ;) | |