Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 091 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snällaste | 2012-02-08 19:24 | |
![]() | Konsten att skrämma livet ur sig själv Har du lyckats med det nån gång? Berätta gärna så jag vet att det finns fler knäppskallar än jag här :D En sen höstkväll kom vi hem i mörkret och det hade blåst ordentligt på dagen. Flera plagg som jag hade hängt upp ute hade blåst ner. Jag tog en ficklampa och sökte runt i trädgårdslandet. Plötsligt lyste min ficklampa rakt i ansiktet på en karl som ligger på marken. Jag skrek och vrålade som ett tok. Just då insåg jag att det kanske inte var så smart att ha byns stiligaste fågelskrämma, med Clark Gable mask för ansiktet och trenchcoat. Den som jag var så stolt över då vi fixade den. | |
| Observer | 2012-02-08 19:25 | |
![]() | Varje morgon framför speglen är en "nära döden upplevelse". :-)) | |
| rajden | 2012-02-08 19:32 | |
![]() | Haha-har du samma spegel som jag, Observer? =) | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:32 | |
![]() | Haha Snällaste. Jag skrämde oxå livet ur mig själv en blåsig höstnatt för 20 år sen. Fick slut på bensinen och blev tvungen att gå med bensindunk 2 km genom skogen. Fick plötsligt höra en skumt ljud, ju fortare jag gick desto mer hördes det. Kom till slut på att det var min manchesterjacka, ärmen skavde mot själva jackan. En annan gång när jag var åtta år hörde jag tydliga tunga fotsteg på vinden. Mina föräldrar var ute på fältet och jag rusade dit. När de kom hem och tittade på vinden upptäckte de en höna förirrat sig upp dit. | |
| snällaste | 2012-02-08 19:37 | |
![]() | Jag var just ute i mörkret och gick med ficklampa och hörde nå konstigt ljud bakom mig. Plötsligt började jag se filmsekvenser framför mig där man ser mig bakifrån och nån kommer upp bakom mig och lägger handen på min axel. Bra fart på påkarna fick jag iaf. Kanske skulle läsa nåt annat än deckare. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:42 | |
![]() | En sen natt, kvällen före hade jag sett Ringu, vaknade jag mitt under tidernas marritt och var inte bara livrädd, utan även väldigt kissnödig. Jag hoppade ur sängen, innan elakingarna under fått en chans att nafsa av mig hälsenorna med sina ilsket vassa tänder, och tassade på kalla golv till toaletten. Sedan gjorde jag vad all kissnödiga måste göra och torkade mig snabbt, innan elakingarna under sängen hunnit ladda om, och sträckte mig fram till spolknappen. Just när fingertopparna tryckt ner, vänder jag upp huvudet och får syn på... en dödskalle! Jag vrålar per automatik högt, HÖGT, innan jag dänger ned toalocket, drar åt mig handen och snabbt söker efter dörren och reträtträddningen! Men då, i ögonvrån, ser jag hur dödskallen vrider på huvudet, i perfekt harmoni med mina egna rörelser och innan jag tvärdör så testar jag att gapa... och se på fan! Dödskallen gapar också! Jag börjar fnissa efter någon minut och förtio grimaser, men det var kanske mitt livs längsta minut :) | |
| snällaste | 2012-02-08 19:44 | |
![]() | Haha, den var bra - pottränad! | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-09 08:45 | |
![]() | En del morgonar när jag lyckats sova mig extra mosig med ansiktet nedåt i kudden eller ett skrynkligt lakan och ser mig i spegeln i badrummet så kan jag blir riktigt rädd och undra om jag måste se ut så resten av dagen och livet. | |
| nystan1 | 2012-02-09 12:41 | |
![]() | Ett annat slags skrämsel, men ändå: En kväll för några år sen satte jag på mig mina glasögon efter jag tvättat bort sminket, och upptäckte till min förskräckekse att jag nästan inte såg något. Var helt övertygad om att jag höll på att bli blind, fick panik och började nästan gråta! Sen kom jag på att jag glömt ta ut linserna.. | |
| jannican - Ej medlem längre | 2012-02-09 12:46 | |
![]() | Förstår din rädsla, nystan1. Har gjort samma sak själv. | |
| Prärieklocka | 2012-02-09 14:39 | |
![]() | När jag var i tonåren såg jag och ett gäng tjejer ofta skräckfilm hemma hos nån av oss. Aldrig hos mig, eftersom vi inte hade video. Alltså fick jag alltid cykla hem i mörkret, fullkomligt livrädd. Den gången vi hade sett Fåglarna, satt massor med fåglar och kraxade och väsnades uppe på ett hus som jag passerade. Jag tror aldrig jag cyklat så fort i hela mitt liv. Min mans minne från samma film tar nog ändå priset. Dan efter han hade sett den, tog sig två fåglar in i deras lägenhet! Han låste in sig på toaletten och ringde efter sin pappa, som tvingades komma hem från jobbet för att ta hand om de stackars förirrade fåglarna och sin panikslagna son! | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2012-02-09 23:45 | |
![]() | När jag slängde igen en bildörr råkade jag titta på min hand och skrek till av fasa! Nej ,det var ingen jättestor konstig hemsk insekt på handen, bara min silverring i form av en stor fjäril, som jag glömt att jag bar..! | |
| Liltif_Nomad | 2012-02-10 02:33 | |
![]() | Glömde att jag satt igång tevatten och gick ut. Kom på det efter ett tag och skyndade mig allt jag kunde hem. Bara för att inse att jag glömt slå på plattan. | |
| Pandina | 2012-02-11 19:54 | |
![]() | I see dead people | |